Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Conversie profesionala in PIPP, Pot sa ma pretransfer ca invatator?
ClaudiaLoredana
Trimis: 6 Jun 2017, 05:53 PM

Utilizator activ

Grup: Members

Buna seara
Sunt profesor titular si urmez la Universitatea Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei un program de 2 ani pentru conversie profesionala in PIPP. Pat sa ma pretransfer pe un post de invatator dupa absolvire?
Intreb acest lucru pentru ca am auziu ca nu te poti titulariza pe post de invatator daca ai urmat un program de conversie.
Ma poate lamuri cineva?
Mesaj personal
georgescu123
Trimis: 6 Jun 2017, 09:47 PM

Utilizator activ

QUOTE (ClaudiaLoredana @ 6 Jun 2017, 06:53 PM)
Buna seara
Sunt profesor titular si urmez la Universitatea Bucuresti, Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei un program de 2 ani pentru conversie profesionala in PIPP. Pat sa ma pretransfer pe un post de invatator dupa absolvire?
Intreb acest lucru pentru ca am auziu ca nu te poti titulariza pe post de invatator daca ai urmat un program de conversie.
Ma poate lamuri cineva?

Cum sa nu puteti? Atunci pentru ce este acea conversie? Nu pentru a dobandi o noua specializare?
Mesaj personal
ClaudiaLoredana
Trimis: 6 Jun 2017, 10:05 PM

Utilizator activ

Asa cred si eu. Numai ca azi o colega mai cu experienta mi-a zis ca ea asa stie, ca nu te poti titulariza pe specializarea de la conversie.
Mesaj personal
marilenaflorescu
Trimis: 5 Jul 2017, 07:11 PM