Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Conversie profesionala, Conversie profesionala
Gabriel09
Trimis: 7 Mar 2017, 10:03 PM

Începător
*

Grup: Members

Buna seara tuturor!!!

Sunt aici fiindca doresc sa aflu mai multe informatii despre o MARE dilema in care ma aflu..... Am sa va povestesc totul si cu speranta ca ma puteti ajuta va multumesc anticipat.

Sunt profesor titular pe disciplina TURISM SI SERVICII la un liceul din Bucuresti si doresc sa ma inscriu la un program de conversie profesionala pe matematica. Mentionez ca Facultatea de turism pe care am urmat-o am absolvit-o pe sistem vechi (5 ani), deci de lunga durata. Ulterior am urmat masterul (2 ani) iar din anul II de master m-am inscris la doctorat pe care l-am absolvit in anul 2013. Fiind titular si promovand examenul de definitivat am reusit sa imi echivalez docoratul cu gradul I. Acum.... Daca ma inscriu la conversie profesionala pe matematica si urmez cei 2 ani dupa absolvire pot preda la liceu sau la gimnaziu??? M-am tot interesat si am primit 2 raspunsuri diferite:
- din partea ISMB Bucuresti mi s-a spus ca pentru a preda la liceu matematica chiar daca termin conversia profesionala trebuie sa urmez un master in domeniu (nu m-au intrebat ce studii am - probabil m-au bagat in oala cu cei de 3 ani Bologna)