Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> windows server 2012, nu stiu parola
irina515
Trimis: 22 Sep 2016, 09:47 PM

Utilizator
**

Grup: Members

Sunt profesor la o scoală gimnaziala si totodată raspund si de laboratorul de informatica. Am însă o problema: nu stiu parola serverului si nimeni din scoală nu o stie. Probabil acest calculator nu prea a fost aprins.Cum as putea totusi sa aflu parola sau măcar sa o pot sterge sau sa pun alta?
Mesaj personal
ael2008
Trimis: 25 Sep 2016, 04:32 PM

Utilizator avansat

QUOTE (irina515 @ 22 Sep 2016, 10:47 PM)
Sunt profesor la o scoală gimnaziala si totodată raspund si de laboratorul de informatica. Am însă o problema: nu stiu parola serverului si nimeni din scoală nu o stie. Probabil acest calculator nu prea a fost aprins.Cum as putea totusi sa aflu parola sau măcar sa o pot sterge sau sa pun alta?

Instalati imaginea de sistem cu windows server 2008 cea cu 2012 nu mai este valabila unde veti parola data de siveco Admin pass Demo_mec
Mesaj personal
alexvlad
Trimis: 1 Oct 2016, 02:40 AM

Utilizator
**

--------------------
Work smarter, not harder.
Mesaj personal
ElodGyorgy
Trimis: 10 Oct 2016, 07:47 AM

Utilizator activ

sau Hiren's boot CD tongue.gif

--------------------
GYÖRGY Előd
Informatician
Liceul Teoretic Sanitar Bistrița - [învățământ liceal și postliceal]
Mesaj personal
0 utilizator(i) citesc acest subiect (0 vizitatori și 0 utilizatori anonimi)
0 utilizator(i):