Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Masterat
Ana-Maria24
Trimis: 13 Feb 2018, 08:05 PM

Utilizator
**

Grup: Members

Bună seara! Mulțumesc pentru accept smile.gif Sunt studentă în ultimul an la Facultatea de Litere, specializarea română-engleză. Vreau să fac masterul după ce termin, iar la făcute sunt două : unul în limba română, celălalt în limba engleză. Am înțeles că dacă vreau să dau titularizarea la limba și literatura română, trebuie să fac un master în limba română. Și la fel pentru engleză. Este adevărat sau pot să dau titularizarea la română și să fac masterul pe engleză? Mulțumesc! biggrin.gif
Mesaj personal
fleetwood
Trimis: 15 Feb 2018, 07:50 PM

Utilizator avansat

Dragă Ana-Maria, pentru titularizare e suficientă licența în dubla specializare, masterul e opțional (oricare 1 din 2), obligatoriu doar dacă vrei să faci și studii doctorale. Pot să-ți spun ceva trist: universitățile nu informează corect sau, mai rău, unele își dezinformează studenții, De ce? Pentru că finanțarea vine per capita, la toate nivelurile de studiu. Te determină să crezi că TREBUIE să faci masteratul; de fapt acesta este un abuz mai complicat - prin lipsă de informare corectă...
Îmi pare rău pentru această practică universitară, se pare că doar banul contează.
mad.gif

Acest mesaj a fost modificat de către fleetwood la data 15 Feb 2018, 07:56 PM
Mesaj personal
Ana-Maria24
Trimis: 16 Feb 2018, 05:09 PM

Utilizator
**