Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Urgent! Concediu fara plata, Concediu fara plata titular
dana-nicole
Trimis: 29 Apr 2017, 06:56 AM

Utilizator
**

Grup: Members

Buna ziua
am nevoie urgenta de ajutorul vostru documentat.

La data de 31.05.2017 voi avea 20 ani vechime in invatamant. Sunt profesor titular, grad 1.
In perioada 2010-2011 am avut 1 an de concediu fara plata pentru motive personale. Doresc ca in anul 2017-2018 sa solicit 1 an de concediu fara plata , tot din motive personale.

Intrebarea mea:
- pot sa solicit si sa mi se aprobe , conform legii, acordarea CFP in anul scolar 2017-2018? Daca da, va rog si explicatii, nu doar extrasul din Legea 1 , care nu este clara ( o data la 10 ani / din 10 in 10 ani)
- in cazul in care cele descrise mai sus nu sunt posibile , exista portita de CFP pentru studii? Adica inscrierea la o facultate , studii de licenta, invatamant la distanta sai frecventa redusa si solicitarea unui CFP de 3 ani pentru studii? Din nou, va va rog si explicatii, nu doar extrasul din Legea 1

Va multumesc anticipat pentru ajutorul vostru!
Va doresc o mini-vacanta de 1 Mai superba:)[B]
Mesaj personalTrimite email
dana-nicole
Trimis: 29 Apr 2017, 08:47 AM

Utilizator
**

Nici un raspuns? smile.gif
pattricia
Trimis: 29 Apr 2017, 01:01 PM

Utilizator avansat