Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Nelamurire completare norma
Iordan Dana
Trimis: 16 Jan 2019, 07:57 PM

Utilizator
**

Grup: Members

Bună seara! Aș dori să mă ajute și pe mine cineva cu o informație - poate se mai află cineva în situația mea și m-ar putea lămuri : sunt profesor titular în mediul urban din anul 2009 pe o disciplină în 2 unități școlare; între timp, am urmat cursuri de conversie profesională și am obținut o calificare nouă. Intrucât în anul școlar viitor nu îmi mai iese catedra pe disciplina pe care sunt titulară, aș putea să iau în completare pe un an de zile câteva ore pe celaltă disciplină, într-una din cele 2 unități școlare (completare la nivel de unitate școlară). În aceste condiții, trebuie să susțin inspecție specială la clasa?
Mesaj personal
pattricia
Trimis: 16 Jan 2019, 08:32 PM

Utilizator avansat

Ai dreptul sa iti completezi norma in scoala cu ore din cea de-a doua specializare. Proba practica se da la informatica/TIC si la Educatie fizica.

--------------------
"Învățământul ar trebui astfel conceput, încât ceea ce oferă să fie perceput ca un dar neprețuit, și nu ca o datorie apăsătoare"
-A.Einstein
Mesaj personal
Iordan Dana
Trimis: 16 Jan 2019, 09:00 PM

Utilizator
**