Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Testele de verificare, Testele de verificare
Mirela Dorina
Trimis: 16 Jul 2018, 11:54 AM

La prima intervenție

Grup: Members

Buna ziua, sunt părintele unui elev care tocmai a terminat clasa a 6-a.As dori să știu dacă există o bază legală care nu - mi permite să intru in posesia testelor de verificare din semestrul al 2-lea,in urma cărora copilul meu a primit notele pe întreg semestrul 2.Mentionez că am făcut o solicitare scrisa către directorul unității și am primit drept răspuns că acestea nu pot fi eliberate.Avand in vedere că solicitarea mea a fost făcută în ultima săptămână din acest an scolar ,ce bază legală împiedică eliberarea acestora ?
Nemulțumirea mea a venit în urma acordării unei note la un test care nu s-a oglindit cu nota din catalog, mai exact nota din catalog a fost scăzută cu un punct.Cerand explicații dna profesoara mi a justificat că acea notă este media din test cu o altă notă care a reprezentat verificarea unor cunoștințe studiate, respectiv un test care a fost dat la o săptămână după nota deja pusă în catalog.E posibil acest lucru?
Mulțumesc!
Mesaj personal
ddan1977
Trimis: 12 Aug 2018, 09:41 PM

Utilizator activ