Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> copilul invata engleza, sotf educational de nota 10
xzxzxz
Trimis: 20 Jun 2007, 06:56 AM

Începător
*

Grup: Members

sunt profesor limba engleza de 5 ani Cele mai bune rezultate le am obtinut cu un soft educational specializat verifica:

www.engleza-pentru-copii.com
Mesaj personal
Biank291089
Trimis: 30 Jul 2007, 12:05 PM

Începător
*

anul viitor dau bacul....una dintre probe fiind engleza oral...sincer...imi este foarte frica de aceasta proba...pt k nu sunt pregatita deloc,nu ma simt pregatita.chiar daca multi mi-au zis k eng e foarte usoara,ca nu e greu....am vz subiectele de anul asta....si ma gandeam k daca as fi dat bacul acum nu as fi facut nimic.sad.gif(...va rog sa ma ajutati...ce pot sa fac...pt k mai am doar un an la dispozitie...am facut pregatire (pe perioada vacantei am luat pauza)...dar este egal cu 0 pregatirea asta pt k nu inteleg nimic:((...profesoara preda foarte rpd intr-o sedinta si suntem si multi in grupa...deci...mie personal nu-mi foloseste la nimic...arunc banii pe geam degeaba:((help me plsssssssssss[-o<
Mesaj personal
mihai nae
Trimis: 26 Oct 2007, 08:51 AM

Utilizator activ

Incercati "Engleza cu Vladut" de la carteasonora.ro!
Copiii citesc copiilor! O varianta usor accesibila de asimilare a cunostintelor de limba.
http://www.carteasonora.ro/v2/index.php?pa...at=200&&grp=112
Mesaj personal
aly23
Trimis: 17 Feb 2008, 12:28 AM

Utilizator activ