Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> 20% media de absolvire in evaluare nationala..
tudyplays69v3
Trimis: 26 Jun 2018, 01:22 PM

La prima intervenție

Grup: Members

Sunt un elev din clasa a 9-a (abia am trecut), care, ca toata lumea, a dat examenul de evaluare nationala. Examenul a fost mult mai greu ca in ultimii ani, recunosc, dar nu am intalnit dificultati majore. Astazi vom vorbi despre cele 20% puse in calcul pentru a se calcula media finala a evaluarii nationale. Sa va spun povestea mea...
Niciodata nu am fost genul de tocilar, de elev care santajeaza, sau care se da bine pe langa profesori pentru o nota mai mare, eu las pe mana lor, crezand ca o sa fie corecti. Din clasa I pana in clasa a V-a nu am facut multe chestii, doar niste probleme, dar nu mari.
In clasa a V-a, in gimnaziu, am avut o mare problema la matematica, neintelegand nimic. Pur si simplu, nu intelegeam. Tatal meu fiind un semi-profesor de mate, incerca sa ma invete cat mai mult. Nu imi placea, deoarece profesorii nu imi dadeau o sansa. S-a terminat clasa a V-a, toti, si repet, TOTI aveau medii peste 9, sau 8.80. Eu am fost cel cu media cea mai mica de 8.50. De ce? Habar nu am, profesorii ma credeau mai prost, nu stiu.