Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> CE MATERII POT SA PREDAU, Materiile pe care poti sa le predai dupa terminarea facultati
geogeo27
Trimis: 22 Apr 2009, 10:27 PM

La prima intervenție

Grup: Members

Salut. sunt un student de anul 1 care face modulul pedagogic. Sunt la politehnica, facultatea de electrotehnica , sectia energetica si as dori sa stiu daca pot sa predau matematica la liceu. Tot ce stiu pana acum este ca pentru a preda la liceu trebuie sa ai masterul. Daca se poate as vrea sa stiu exact si materiile pe care as putea sa le predau
Mesaj personal
LStoleriu
Trimis: 23 Apr 2009, 10:35 AM

Utilizator avansat

Grup: Moderatori

După cum este organizat învățământul preuniversitar acum, există mai multe feluri de a preda:
- ca profesor ”calificat” (titular - adică pe un post fix - sau suplinitor)
- ca profesor ”necalificat” (care nu poate fi decât suplinitor).

Ca necalificat puteți preda aproape orice dar asta nu este decât ceva temporar.
Ca profesor calificat puteți preda (ca suplinitor) sau vă puteți titulariza pe posturi descrise într-un centralizator care leagă specialăzările universitare de posturile din învățământul preuniversitar.

De exemplu, pentru a preda matematica (calificat) trebuie să fi absolvit una din specializările:
Matematică
Matematică (în limbi străine)
Matematici pure
Matematică - Mecanică
Matematică - Fizică
Matematică - Informatică
Matematici aplicate
Matematici aplicate (în limbi străine)