Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Test engleza pentu admiterea la liceu [intensiv engleza]
***DoubleL***
Trimis: 12 Jul 2009, 02:34 PM

Utilizator
**

Grup: Members

Am fost admis la cel mai bun liceu din oras la sectia mate-info , aici sunt 56 de elevi care se vor imparti in 2 clase : 1 mate-info intensiv engleza
2.mate-info intensiv info.

Eu doresc la intensiv engleza dar trebuie sa dau un test in 3 septembrie .
Problema e ca eu in clasa a -8 a nu am prea facut englez , am avut o profa tanara pe care nu am prea bagat-o in seama ,adica la teorie nu stiu nimic.
Am citit ce poate sa-mi pice la test la sub I e usor trebuie sa descriui familia, un loc ,un fel de mancare etc.
Dar la sub II e teorie : subst, vb modale , etc .

Cine ma poate ajuta cu o materie de clasa a 8 -a engleza , la gramatica Va rog frumos

--------------------
"boboc" Liceul Traian Vuia Resita
Mesaj personalPagina web a utilizatoruluiYahoo
<3 HerO WingS
Trimis: 13 Jul 2009, 12:57 AM

Utilizator
**

Hello. La testul de intensiv nu cred ca iti da numai materia din clasa a-8a, nici la romana nu s-a dat numai din anul acesta. Ar trebui sa recapitulezi foarte mult si de ce nu, sa te gandesti si sa vorbesti cu un profesor sa te ajute. Cred ca ar fi cea mai buna solutie biggrin.gif Sau sa te duci la intensiv informatica. Break your leg >:D<

--------------------
Women and cats will do as they please, and men and dogs should relax and get used to the idea.