Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Cursuri Pedagogia invatamantului primar si prescolar
ella_
Trimis: 13 Dec 2009, 03:55 PM

Utilizator
**

Grup: Members

Exista cumva cursuri de Pedagogia invatamantului primar si prescolar?
Sunt studenta in ultimul an la Pedagogie, voi fi licentiata in Stiinte ale educatiei. Urmez si cursurile unui modul psihopedagogic.
Ma intereseaza un modul pentru Pedagogia invatamantului primar si prescolar sau niste cursuri care sa imi dea dreptul sa lucrez ca invatatoare/educatoare (calificata) in scoala de masa.
Precizez ca n-am absolvit nimic in domeniul pedagogic( liceu, colegiu sau postliceala)
Multumesc anticipat!
Mesaj personal
deeaophe
Trimis: 22 Dec 2009, 09:59 PM

Începător
*

Buna! Anu' acesta am finalizat Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Departamentul pt. Pedagogia Invatamantului Primar si Prescolar si prin urmare sunt profesor pt.invtamantul primar si prescolar. De la Pedagogie vei iesi pedagog si in niciun caz nu vei fi licentiata in Stiintele Educatiei.
App., in cadrul Pedagogiei ai facut matematica si metodica predarii matematicii & a activitatilor matematice, ai facut literatura pentru copiii/metodica predarii lb. si lit. romane? Cursuri in acest domeniu (Pedagogia invatamantului primar si prescolar) nu exista!!! sad.gif
Mesaj personal
ella_
Trimis: 23 Dec 2009, 12:10 PM

Utilizator
**

Scuze, n-am fost destul de explicita.