Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Planificări matematică- gimnaziu pentru elevii cu CES, un sfat
ionela_pop
  Trimis: 11 Feb 2010, 04:36 PM

Utilizator avansat

Grup: Members

Bună ziua!

Sunt profesor de matematică (gimnaziu) și de anul acesta - mai precis recent - am elevi cu CES. Am primit o programă orientativă pentru V-VIII și din câte am înțeles ar trebui să fac planificări separate.

Aș avea nevoie de un sfat. Am căutat pe didactic dar căutarea nu prea a dat roade. Dacă aveți cazuri sau cunoașteți o adresă de unde să pot consulta un model , mulțumesc anticipat! sign28.gif

Acest mesaj a fost modificat de către ionela_pop la data 11 Feb 2010, 04:37 PM

--------------------
"Tot ce doriți să vă facă vouă oamenii faceți-le și voi la fel!"
Mesaj personal
ionela_pop
Trimis: 12 Feb 2010, 04:05 PM

Utilizator avansat

Nimeni , nimic?

Nu aveți situații similare?

--------------------
Mesaj personal
chchch
Trimis: 12 Feb 2010, 05:46 PM

Utilizator avansat

Intrati pe www.edu.ro la invatamantul special, acolo sunt programe pt copiii cu dizabilitati usore si medii, poate va ajuta. eu de acolo m-am inspirat.
http://www.edu.ro/index.php/articles/c595/

Acest mesaj a fost modificat de către chchch la data 12 Feb 2010, 05:52 PM

--------------------
Mintile ilustre discuta idei, inteligentele medii discuta evenimente, iar mintile reduse ii discuta pe altii.
Mesaj personal
Nestti
Trimis: 12 Feb 2010, 06:49 PM

Utilizator activ