Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> titularizare, titularizarea
crisna
Trimis: 30 Mar 2010, 12:34 PM

Începător
*

Grup: Members

buna ziua! sunt studenta in anul III la litere si in vara as dori sa dau si eu examenul de titularizare. As avea nevoie de unele informatii din partea dumneavoastra. Eu as vrea sa devin profesor in invatamantul gimnazial. este aceeasi programa? testul o sa fie acelesi cu cel din invatamantul liceal? Nu stiu exact ce trebuie sa invat..... sad.gif . <Multumesc!
Mesaj personal
Jean Luc Picard
Trimis: 2 Apr 2010, 09:24 AM

Utilizator avansat

Crisna, dar după noul sistem, nu este obligatoriu sa faci si doi ani de master (studii aprofundate sau cum se mai numesc)?

--------------------
Omul este singurul animal care roseste sau ar trebui sa roseasca
Mesaj personal
sempretitti
Trimis: 6 Apr 2010, 09:07 PM

Utilizator activ

atat testul cat si programa coincid, doar ca studiile de scurta durata (Bologna) nu iti dau dreptul de a preda la liceu inainte de a termina masterul...

--------------------
"There are so many ways to waste a life..."
Mesaj personalPagina web a utilizatorului
crisna
Trimis: 7 Apr 2010, 03:09 PM

Începător
*

multumesc!
Mesaj personal
moby
Trimis: 11 Apr 2010, 08:25 PM

Utilizator activ

Din cate stiu eu poti preda la liceu, dar ca suplinitor. In ceea ce priveste titularizarea, examenul e acelasi, dar daca iei peste 7 si sunt posturi titularizabile nu poti alege decat o scoala gimnaziala.