Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Dirigentie !, Cine are dreptul la dirigentie?
cheeky
Trimis: 8 Sep 2010, 11:04 PM

Utilizator activ

Grup: Members

Intrebare despre dirigentie. Ce profesor are dreptul sa ia dirigentie.? Eu sunt profesor titular si am aflat ca mi s-a luat dirigentie si s-a dat altui profesor suplinitor..Scrie undeva in vreo lege cui trebuie sa se dea dirigentia? stie cineva? Va multumesc!
Mesaj personal
Atena Gorath
Trimis: 8 Sep 2010, 11:36 PM

Utilizator avansat

QUOTE (cheeky @ 8 Sep 2010, 11:04 PM)
Intrebare despre dirigentie. Ce profesor are dreptul sa ia dirigentie.? Eu sunt profesor titular si am aflat ca mi s-a luat dirigentie si s-a dat altui profesor suplinitor..Scrie undeva in vreo lege cui trebuie sa se dea dirigentia? stie cineva? Va multumesc!

Da, prin lege dirigentia se acorda personalului titular, si, doar daca acesta este insuficient, suplinitorilor. Deci daca doriti dirigentie, ridicati aceasta problema in CP.
Ordinul Ministerului Educației și Cercetării nr. 4747/16.10.2001

Reproduc articolele in cauza:

"...
Art.44. (1) Coordonarea activității claselor de elevi se realizează prin învățători/diriginți numiți de directorul unității de învățământ dintre cadrele didactice de predare și de instruire practică de prestigiu și cu experiență, care predau la clasa respectivă.
(2) Funcția de diriginte devine obligatorie pentru personalul didactic învestit de director cu această responsabilitate.