Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării



Pagini: (2) 1 [2]  ( Primul mesaj necitit ) Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Recunoasterea studiilor
ANCA75
Trimis: 17 Nov 2011, 10:37 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 827
Înscris: 9 Dec 07


QUOTE (baltoiu maria @ 16 Nov 2011, 08:33 PM)
Buna seara!. Fac un comentariu referitor la studiile educatoarelor si echivalarea acestor studii. AM TOT RESPECTUL PENTRU EDUCATOARELE ABSOLVENTE ALE UNUI LICEU PEDAGOGIC.
Ca sa vina o absolventa a unei Scoli postliceale de DOI ani si sa emita pretentia de a fi pe picior de egalitate cu o absolventa de pedagogic este strigator la cer.Ar trebui sa mai studieze putin..............

De ce nu?! V-au luat-o inainte si nu va ramane decat sa va agatati de cei cinci ani de liceu? Sunt peste 10 ani de cand au absolvit primele promotii ale scolilor postliceale. O sa iesiti la pensie purtandu-le de "grija"?
Mesaj personal
Top
irena_sv
Trimis: 18 Nov 2011, 08:15 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 55
Înscris: 22 Jun 10


QUOTE (ANCA75 @ 17 Nov 2011, 11:37 PM)
QUOTE (baltoiu maria @ 16 Nov 2011, 08:33 PM)
Buna seara!. Fac un comentariu referitor la studiile educatoarelor si echivalarea acestor studii. AM TOT RESPECTUL PENTRU EDUCATOARELE ABSOLVENTE ALE UNUI LICEU PEDAGOGIC.
Ca sa vina o absolventa a unei Scoli postliceale de DOI ani si sa emita pretentia de a fi pe picior de egalitate cu o absolventa de pedagogic este strigator la cer.Ar trebui sa mai studieze putin..............

De ce nu?! V-au luat-o inainte si nu va ramane decat sa va agatati de cei cinci ani de liceu? Sunt peste 10 ani de cand au absolvit primele promotii ale scolilor postliceale. O sa iesiti la pensie purtandu-le de "grija"?

Distinsa doamna, cine si cui "au luat-o inainte"??? EDUCATOARELE si INVATATOARELE !! De ce sustin asta? Am 4 colege absolvente ale Scolii postliceale( 2 ani cursuri sambata si duminica, fara prezenta obligatorie!). Nu doresc sa generalizez, dar majoritatea celor ca dvs. au incercat "sa intre" la Liceul Pedagogic si n-au reusit (decat in ziua examenului)!!! Poate n-ar trebui sa ma mire parerea dvs. Adevarul e ca n-aveti cum sa stiti cum si cat se invata in Liceele cu profil pedagogic!
Mesaj personal
Top
Dyana2011
Trimis: 18 Nov 2011, 11:39 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 225
Înscris: 20 Oct 11


Ceea ce spuneti dumneavoastra este la fel ca in cazul unui profesor de matematica ce a absolvit curs de zi 3-4 ani cu unul care a facut o reconversie profesionala de 2 ani si a ajuns mare specialist in matematica.
Numai ca nu oamenii sunt de vina ci sistemul care permite asemenea nedreptati.
Mesaj personalTrimite email
Top
irena_sv
Trimis: 18 Nov 2011, 11:46 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 55
Înscris: 22 Jun 10


QUOTE (Dyana2011 @ 19 Nov 2011, 12:39 AM)
Ceea ce spuneti dumneavoastra este la fel ca in cazul unui profesor de matematica ce a absolvit curs de zi 3-4 ani cu unul care a facut o reconversie profesionala de 2 ani si a ajuns mare specialist in matematica.
Numai ca nu oamenii sunt de vina ci sistemul care permite asemenea nedreptati.

De acord cu dumneavoastra! Ceea ce ma revolta pe mine e faptul ca UNII nu-si cunosc locul pe o ... scara a valorilor! Nu le contest cunostintele, dar in privinta metodicii... sa am pardon! Nu-i de mirare, la cata practica au facut! Si cu asta... am terminat! Am spus ce-am avut de spus...
Mesaj personal
Top
ANCA75
Trimis: 19 Nov 2011, 02:15 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 827
Înscris: 9 Dec 07


QUOTE (irena_sv @ 18 Nov 2011, 09:15 PM)
QUOTE (ANCA75 @ 17 Nov 2011, 11:37 PM)
QUOTE (baltoiu maria @ 16 Nov 2011, 08:33 PM)
Buna seara!. Fac un comentariu referitor la studiile educatoarelor si echivalarea acestor studii. AM TOT RESPECTUL PENTRU EDUCATOARELE ABSOLVENTE ALE UNUI LICEU PEDAGOGIC.
Ca sa vina o absolventa a unei Scoli postliceale de DOI ani si sa emita pretentia de a fi pe picior de egalitate cu o absolventa de pedagogic este strigator la cer.Ar trebui sa mai studieze putin..............

De ce nu?! V-au luat-o inainte si nu va ramane decat sa va agatati de cei cinci ani de liceu? Sunt peste 10 ani de cand au absolvit primele promotii ale scolilor postliceale. O sa iesiti la pensie purtandu-le de "grija"?

Distinsa doamna, cine si cui "au luat-o inainte"??? EDUCATOARELE si INVATATOARELE !! De ce sustin asta? Am 4 colege absolvente ale Scolii postliceale( 2 ani cursuri sambata si duminica, fara prezenta obligatorie!). Nu doresc sa generalizez, dar majoritatea celor ca dvs. au incercat "sa intre" la Liceul Pedagogic si n-au reusit (decat in ziua examenului)!!! Poate n-ar trebui sa ma mire parerea dvs. Adevarul e ca n-aveti cum sa stiti cum si cat se invata in Liceele cu profil pedagogic!

N-am sustinut examen de admitere la un liceu pedagogic ca cei care se lauda ca "au intrat" wink.gif . Am absolvit o scoala postliceala de trei ani, la zi, un colegiu de institutori si o facultate. Am facut practica alaturi de elevii unui liceu pedagogic, in aceeasi scoala, am sustinut gradele si titularizarea alaturi de respectivii absolventi, i-am avut colegi pe multi dintre ei, astfel ca am observat cum si cat s-a invatat acolo, cand unii n-au promovat examenele pentru grade, au luat note mici la titularizare, au facut greseli de metodica si de ortografie in cadrul lectiilor sustinute la comisiile metodice. Asa ca, slava Domnului, am avut si avem in continuare posibilitati se ne masuram "piciorul de egalitate", fara sa ne prezentam valoarea evocand "gradinita" absolvita cu zeci de ani in urma!
Stiu ca acesta e argumentul preferat, dar e depasit de ceea ce se dovedeste pe parcurs....

Acest mesaj a fost modificat de către ANCA75 la data 19 Nov 2011, 02:26 AM
Mesaj personal
Top
ionicaaa
Trimis: 19 Nov 2011, 10:00 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 885
Înscris: 8 Mar 09


,,N-am sustinut examen de admitere la un liceu pedagogic ca cei care se lauda ca "au intrat" wink.gif . Am absolvit o scoala postliceala de trei ani, la zi, un colegiu de institutori si o facultate. Am facut practica alaturi de elevii unui liceu pedagogic, in aceeasi scoala, am sustinut gradele si titularizarea alaturi de respectivii absolventi, i-am avut colegi pe multi dintre ei, astfel ca am observat cum si cat s-a invatat acolo, cand unii n-au promovat examenele pentru grade, au luat note mici la titularizare, au facut greseli de metodica si de ortografie in cadrul lectiilor sustinute la comisiile metodice. Asa ca, slava Domnului, am avut si avem in continuare posibilitati se ne masuram "piciorul de egalitate", fara sa ne prezentam valoarea evocand "gradinita" absolvita cu zeci de ani in urma!
Stiu ca acesta e argumentul preferat, dar e depasit de ceea ce se dovedeste pe parcurs....'' [/QUOTE]



Perfect adevarat! happy30.gif

Acest mesaj a fost modificat de către ionicaaa la data 19 Nov 2011, 10:02 AM
Mesaj personalTrimite email
Top
o_ileana
Trimis: 19 Nov 2011, 02:48 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 678
Înscris: 26 Jun 05


QUOTE (bezi @ 11 Nov 2011, 08:45 PM)
Pe același subiect, o întrebare...dacă ai obținut gradul I în ultimii 5 ani, se consideră că ai și cele 90 de credite ? Așa am înțeles dintr-o hotărîre publicată în MO......????


Cei mai multi dintre useri au intrebari legate de conditia de a fi obtinut cele 90 de credite obligtorii.

Citez din Anexa la OM Nr. 5720 / 20.10.2009, METODOLOGIA FORMĂRII CONTINUE A PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂłĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR:
[I]

"(...)
Art. 6 – Ministerul EducaŃiei, Cercetării si Inovării, prin direcŃiile si structurile de
specialitate, are următoarele atribuŃii:
a) elaborează politici si strategii în domeniul formării iniŃiale si continue a cadrelor
didactice;
b) elaborează metodologii specifice evoluŃiei si dezvoltării în cariera didactică;
c) evaluează, acreditează, finanŃează si monitorizează programele si activităŃile de
formare continuă a personalului didactic, didactic auxiliar, de conducere, de îndrumare
si control/consiliere si evaluare din învăŃământul preuniversitar.
(...)
Art. 13 – (1) Personalul didactic, precum si personalul de conducere, de îndrumare si
control din învăŃământul preuniversitar participă, o dată la 5 ani, la un program de
perfecŃionare.
(2) Pentru îndeplinirea condiŃiei menŃionată la alin. (1), personalul didactic din
învăŃământul preuniversitar trebuie să acumuleze la intervale de 5 ani un minium de 90 de
credite profesionale transferabile. Acestea se pot obŃine prin:
a) participarea la un program de perfecŃionare o dată la 5 ani, de 30-90 de credite,
acreditat de Centrul NaŃional de Formare a Personalului din ÎnvăŃământul
Preuniversitar;
b) participarea la alte programe si forme de organizare a perfecŃionării/formării continue
a personalului didactic, dintre cele prevăzute la art. 12, alin. (1) si (2).
Art. 14 – (1) Programele de perfecŃionare o dată la 5 ani, prevăzute la art. 33 (1) din
Legea 128/1997 privind Statutul personalului didactic, cu modificările si completările
ulterioare, asigură dezvoltarea profesională sistematică a personalului didactic si sunt
integrate în sistemul de recunoastere, echivalare si acumulare a creditelor profesionale
transferabile.
(2) CondiŃia participării la un program de perfecŃionare o dată la 5 ani se consideră
integral îndeplinită în următoarele situaŃii:
a) pentru personalul didactic care a obŃinut, în intervalul respectiv, definitivarea în
învăŃământ sau un grad didactic;
b) pentru personalul didactic din învăŃământul prescolar si din învăŃământul general
obligatoriu care a absolvit, în intervalul respectiv, studii universitare de masterat, în
domeniul de specialitate sau în domeniul StiinŃele educaŃiei, conform Legii 288/2004
privind organizarea studiilor universitare, cu modificările si completările ulterioare, cu
condiŃia ca suma creditelor la licenŃă si masterat să fie de cel puŃin 300 de credite;
c) pentru personalul didactic din învăŃământul prescolar si din învăŃământul general
obligatoriu care a absolvit, în intervalul respectiv, studii universitare de masterat, în
domeniul de specialitate sau în domeniul StiinŃele educaŃiei pentru care nu este
menŃionat numărul de credite;
d) pentru personalul didactic care a absolvit, în intervalul respectiv, studii universitare de
doctorat în domeniul de specialitate sau în domeniul StiinŃele educaŃiei, conform Legii
288/2004 privind organizarea studiilor universitare, cu modificările si completările
ulterioare;
e) pentru personalul didactic care a absolvit, în intervalul respectiv, un program de
conversie profesională în învăŃământ prin studii postuniversitare cu durata de
minimum 3 semestre;
f) pentru personalul didactic care a absolvit, în intervalul respectiv, un curs
postuniversitar didactic cu durata de trei semestre.
(3) În cazul personalului didactic care nu se află în nici una dintre situaŃiile menŃionate la
alin. (2) este obligatorie obŃinerea, în intervalul de 5 ani, a cel puŃin 30 de credite dintr-un
program de formare continuă acreditat de Centrul NaŃional de Formare a Personalului din
ÎnvăŃământul Preuniversitar. DiferenŃa până la cele 90 de credite menŃionate la art. 13 alin. (2)
poate fi acoperită prin acumularea de credite profesionale pe baza următoarelor echivalări:
a) se echivalează cu 60 de credite absolvirea, în intervalul respectiv, a unui curs
postuniversitar didactic cu durata de 2 semestre;
b) se echivalează cu 45 de credite absolvirea, în intervalul respectiv, a unui curs
postuniversitar profesional în specialitate cu durata de 3 semestre;
c) se echivalează cu 30 de credite absolvirea, în intervalul respectiv, a unui curs
postuniversitar profesional în specialitate cu durata de 2 semestre sau a unui curs
postuniversitar didactic cu durata de 1 semestru.
d) se echivalează cu 10 de credite absolvirea, în intervalul respectiv, a unui curs
postuniversitar profesional în specialitate cu durata de 1 semestru.
(...)"
Detalii:
http://www.edu.ro/index.php/articles/12925

(banuiesc ca este in vigoare, deoarece la Cluj, in baza ei s-a emis, recent:
Adresa ISJ nr. 11382/26.09.2011 - inscrieri perfectionare prin grade didactice:
http://www.isjcj.ro/htm/2011/Sept11/Inscri...grade_2011.html )


Poate ne spune cineva daca metodologia din care am citat este in intregime in vigoare sau doar partea cu gradele didactice ( pentru ca are trimiteri la Statutul cadrelor didactice).

Mult succes!
Mesaj personal
Top
costi_52
Trimis: 19 Nov 2011, 03:01 PM


Mentor
*****

Grup: Members
Mesaje: 16.535
Înscris: 24 Aug 09


OMECI nr. 5720/2009 mai este în vigoare până la 30 noiembrie 2011, dată la care intră în vigoare OMECTS nr. 5561/2011.


--------------------
Mesaj personal
Top
catalin tonegaru
Trimis: 19 Nov 2011, 05:57 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 32
Înscris: 6 Feb 07


legat de echivalarea diplomei ssd.......... ce inspectorate scolare au inceput sa primeasca dosarele?
confused06.gif
Mesaj personal
Top
alehandro69
Trimis: 30 Nov 2011, 03:30 AM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 51
Înscris: 24 Jun 11


QUOTE (Natalee @ 13 Nov 2011, 02:50 PM)
Nu stiu daca problema asta, cu recunoasterea studiilor, este in regula. Cei care s-au gandit ca, in acest fel, vor face rost de studenti, nu au gandit si la efortul financiar, nu al angajatilor, poate ca acestia vor face un efort si-si vor continua studiile dar, ce va fi dupa! laugh.gif Dupa parerea mea, ar fi peste 100000 si ceva de cadre didactice, care vor trece dintr-o transa de salarizare, intr-o transe de salarizare mult mai mare si, deci, efortul financiar al unei scoli va creste semnificativ, ... Pe criza asta, care va mai dura multi ani buni, de ordinul zecilor, la cat este tara de indatorata, ... , cred ca este o hotarare ce afecteaza viitorele bugete ale tarii...

Oare nenea prim ministru, o fi stiind de aceasta fapta...laugh.gif

Natalee sign28.gif

e rog trimite la toti colegii nostrii din mate-fizica si oriune cunosti IP3

Stimate domnule..rog sa redactati o adeziune dupa modelul de mai jos,referitoare la plangerea sindicala....si sa anuntati liderul de sindicat ca este de datoria dansului,sa faca publice toate documentele si sa anunte toti profesorii IP3,de toate demersurile facute si raspunsurile ministerului....

DIN PACATE NU SE MODIFICA NIMIC DECAT,NUMAI SI NUMAI, DUPA O SENTINTA DEFINITIVA ...
DECI TREB SA SPRIJINIM SINDICATUL CU JURISTII,SA BATA CALEA,DE ATAC,TREAPTA CU TREAPTA SI SA DESCHIDA PROCES CAT MAI REPEDE DEOARECE MINISTERUL O SA TERGIVERSEZE CU FEL SI FEL DE TERTIPURI JUDECAREA DE FAPT,IN ASA FEL CA SA FIM ELIMINATZI CAT MAI MULTI,PANA LA OBTINEREA UNUI DREPT INTEMEIAT IN INSTANTA,
ADICA ANULAREA ART 6 DIN ORDINUL 5553 ,CARE NE TRANSFORMA IN NECALIFICATI IN 4 ANI,DAR PROCESUL POATE FI LUNGIT LA "INFINIT..."

anuntati toti colegii sa scrie petitii si direct la minister,cu confirmare de primire!!
Am atasat si echivalarea la educatoare care e cu mult mai usoara...ordinul 5484
E O DISCRIMINARE EVIDENTA!!
MODEL PETITIE:

Subsemnatul...profesor IP3 ablolventa in 19.... a facultatii de .....,specializarea ,doresc sa imi declar adeziunea la plangerea nr 1406/ 16.11.2011,inregistrata de Fsli,impotriva ordinului nr 5553/7.10.2011,emis de MECTS,deoarece sustin motivele formulate,in petitie si sunt in total acord cu abrogarea art 6,din respectivul ordin,deoarece de fapt ma descalifica si sunt eliminata din invatamant,in mod indirect,fiindca,diploma de absolvire este nerecunoscuta,adica,anulata,dupa 25 de ani de vechime,si predare in invatamant,iar in mod legal,doar institutia emitenta a documentului,o poate face,adica senatul universitatii Iasi,cu aprobarea inclusiv a rectorului,pe baza unor motive bine intemeiate,respectiv,frauda sau fals in procedura,de obtinere a studiilor.


Fișier atașat ( Număr de descărcări: 269 )
Fișier atașat  Pentru_absolventii_IP3.pdf
Mesaj personal
Top
Natalee
Trimis: 30 Nov 2011, 09:29 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Moderatori
Mesaje: 2.406
Înscris: 8 Jan 05


Eu consider ca este o greseala de management. Nu poti sa faci asa ceva, cand tara trece printr-o criza fara precedent, nu mai vorbesc la nivel mondial.
..
Ceausescu, cand a vrut sa plateasca toate datoriile, ca tara sa devina independenta, nu a trimis profesorii cu IP3 la studii, pentru ca erau si in acea periada, ba din contra:

1) A reorganizat invatamantul superior, reinfiintand sectiile de scurta durata(3ani) pentru pregatirea profesorilor, special pentru gimnaziu, astfel, acesti absolventi aveau o retributie mult mai mica in comparatie cu cei cu lunga durata, scutind, in acest fel, tara, de niste cheltuieli inutile; recunosc, foarte bine pregatiti pentru acest domeniu...,

2) A infiintat scoli profesionale pentru diverse meserii, de maistri etc., astfel incat, sa asigure industriei oameni bine pregatiti, care sa nu-si loveasca degetele cu ciocanul,...

3) A infiintat liceele de profil(mecanic, constructii, ...., cred ca prin 1979), ca absolventii, care nu erau de facultate, sa se poata angaja; din aceste licee, toti elevii absolventi primeau repartitii la uzinele si fabricile tarii, scutind, in acest fel, tara, de niste cheltuieli inutile cu pregatirea muncitorilor.

4) A infiintat calificarile la locul de munca pentru absolventii cu 7- 8-10 clase; eu am absolvit doua astfel de calificari, si sa ma bata Dumnezeu, daca nu sunt foarte buna in cele doua meserii pe care le-am invatat happy30.gif

5) A exportat, cat a putut de mult, in multe tari, fel si fel de produse,...

si uite asa, in 1989, cand tara nu mai avea datorii la nimeni, nici someri pe toate drumurile, il impuscara pe al batran cizmar, dar care stia sa-si aleaga oamenii,...

6)...

Acum:

Daca voiau sa recicleze profesorii din preuniversitar, trebuia sa organizeze pentru toti profesorii, repet:absolut toti profesorii din preuniversitar, cu finantare europeana, cursuri, implicand in astfel de activitati pe cei mai profesionisti practicanti ai invatamantului, astfel scuteau tara si pe amaratii de profesori, de niste cheltuieli inutile,...

Daca nu-si vor reveni, invatamantul va fi complet bulversat; peste 3-4ani, situatia absolventilor de liceu nu va fi mai buna, ci mult mai rea, pentru ca profesorii, in loc sa se ocupe de elevi, si numai de elevi, stau stresati ca vor fi dati afara in viitorul apropiat, sufocati de hartii si de grija zilei de maine...

Unde nu-i cap, vai de picioare! happy30.gif

Natalee sign28.gif

Acest mesaj a fost modificat de către Natalee la data 11 Dec 2011, 11:45 AM


--------------------
Natalia Ghiță, Agnita, Sibiu
Mesaj personalPagina web a utilizatorului
Top
danutamh
Trimis: 9 Dec 2011, 01:32 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 63
Înscris: 6 Feb 07


Pe diploma mea de absolvire ( anii '85) scrie:
Univ. Al,. I Cuza"-Iasi; Fac. de matematica, specializarea matematica-fizica cu durata studiilor 3 ani ( inv. de zi)
Nu este mentionat IP3; nu colegiu; nimic altceva.
trebuie sa echivalez ce? 3 ani la zi de acum 26 ani cu 3ani din prezen, Bologna I ( ID Spiru Haret, sau altele.....)
nici nu stiu ce am de facut....
Mesaj personalTrimite email
Top
Dyana2011
Trimis: 9 Dec 2011, 02:51 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 225
Înscris: 20 Oct 11


Si pe diploma mea scrie la fel numai ca am terminat Universitatea Bucuresti.
Daca nu aveti gradul I pentru a obtine echivalare sunteti obligat sa va inscrieti la facultate.Aveti termen 4 ani.Cea mai mica taxa este de 22 milioane in Prahova.Si nu exista Facultate matematica la distanta ci numai la zi.Oricum nu intereseaza pe nimeni daca nu puteti sa va continuati studiile.Nu mai corespundem dupa mai bine de 20 ani invatamant asa ca afara cu noi.Poate vin altii mai competenti cu studii recente. wink.gif
Mesaj personalTrimite email
Top
carmen cristina
Trimis: 12 Dec 2011, 03:22 PM


La prima intervenție


Grup: Members
Mesaje: 1
Înscris: 12 Dec 11


Imi poate spune cineva cum se transforma punctele in credite transferabile? In grila de echivalare a studiilor la punctul 16 face referire la acest lucru, dar nu spune clar cum.
Mesaj personal
Top
bella90
Trimis: 12 Dec 2011, 11:36 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 32
Înscris: 24 May 09


Dragi forumisti,
sunt atatea variate probleme ce deriva din schimbarile astea ce vin ( mereu) peste noi...!
Legea inv. spune la un moment dat ca studiile de lunga durata ( 5 - 6 ani) din trecut sunt echivalente cu sistemul Bologna de azi. Adica, eu, daca am terminat cu 5 ani la zi, sunt cumva pe picior de egalitate cu cineva care are 3 + 2 ani master. Intrebarea mea este Cine emite un document care atesta acest lucru?[FONT=Impact][I]
Ma intereseaza, pentru ca doresc echivalarea studilor pentru Noua Zeelanda.
Are cineva astfel de experiente?
Va multumesc si sper sa-mi vina cineva in ajutor! confused24.gif [COLOR=red]
Mesaj personal
Top
pescarus
Trimis: 13 Dec 2011, 01:13 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 2.774
Înscris: 13 Dec 05




--------------------
Mesaj personal
Top
irimie1
Trimis: 13 Dec 2011, 09:34 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 886
Înscris: 5 Jul 11


Eu am scris un email facultatii iar raspunsul a fost ca nu trebui facut nii un demers...diploma in sine atesta precizarile legale confused24.gif Daca primesti tu un alta raspuns, te rugam sa ni-l comunici.


--------------------
"Agresivitatea este întotdeauna o consecință a frustrării". (John Dollard)
Mesaj personal
Top
Floyd2009
Trimis: 14 Dec 2011, 04:49 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 72
Înscris: 19 Jun 09


Am depus documentele de echivalare si nu se stiu pasii urmatori: unde se duc dosarele si cine emite documentul de echivalare.
Mesaj personal
Top
catalin tonegaru
Trimis: 14 Dec 2011, 07:43 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 32
Înscris: 6 Feb 07


dosarele de la scoala se transmit către inspectoratele școlare, inspectorului responsabil cu dezvoltarea resurselor umane, în vederea centralizării și înaintării către structurile universitare care asigură formarea inițială și continuă a personalului didactic, pentru evaluare și eliberarea atestatelor de echivalare.
mult succes !
din ce judet sunteti si pentru cele 90 credite ati avut gradul I obtinut in ultimii 5 ani sau obtinute prin certificate cu credite transferabile ?
Mesaj personal
Top
spicdegrau
Trimis: 15 Dec 2011, 10:24 AM


La prima intervenție


Grup: Members
Mesaje: 1
Înscris: 15 Dec 11


Stimati colegi!
Sunt profesor titular la o scoala gimnaziala si am absolvit institutul pedagogic de 3 ani. Intrebarea mea e legata de cele 90 de credite transferabile. Prin cursuri de formare cu credite eu am acumulat, in ultimii 5 ani, 56 credite. Restul, pana la 90, le pot completa cu credite pe care pot sa le acumulez prin recunoasterea rezultatelor invatarii in contexte nonformale si informale. Dar, mi s-a spus ca, daca nu am minim 60 de credite obtinute prin cursuri de formare acreditate, nu imi pot depune dosarul. Nu am gasit, in actele emise de minister, ceva care sa mentioneze acest lucru. De aceea, va rog, sa ma lamuriti in aceasta problema.
Multumesc mult!!!!!!!!!
O zi frumoasa!
spic de grau
Mesaj personal
Top
cristina petrariu
Trimis: 16 Dec 2011, 11:20 PM


Începător
*

Grup: Members
Mesaje: 2
Înscris: 16 Dec 11


va rog sa-mi raspundeti daca se poate si mie am 10 ani vechime am dubla specializare educator / invatator iar in cursul anului 2011 am absolvit cu diploma de licenta facultatea de geografie cu 180 credite transferabile. Trebuie sa-mi fac si eu dosar pentru echivalarea de studii pentru a fi trecut ca profesor pentru invatamantul prescolar sau e de ajuns doar diploma. legea mi se pare tare ambigua si nedreapta va multumesc

Acest mesaj a fost modificat de către cristina petrariu la data 16 Dec 2011, 11:25 PM
Mesaj personal
Top
a_lis
Trimis: 17 Dec 2011, 12:46 AM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 16
Înscris: 13 Dec 11


QUOTE (andreiw @ 16 Nov 2011, 10:50 AM)
Sunt prof la un gimnaziu, absolvent de IP3, vechime 20 ani si doresc lamuriri cu privire la :
1. daca obtin echivalarea pt ciclul I licenta voi fi si platit ca prof S?
2. sa inteleg ca gradul I rezolva si problema celor 90 credite, dar numai daca s-a obtinut in ultimii 5 ani ? daca eu l-am obtinut de mult e mai putin valoros si sunt dezavantajat fata de un coleg mai tanar care l-a obtinut recent?
3. anul acesta, 2011, am obtinut totusi o licenta I, in alta specializare dar tot pedagogica, ramanand incadrat pe vechea disciplina; aceasta imi poate rezolva problema celor 90 de credite? de fapt nu stiu de ce nu imi rezolva toata problema cu functia ocupata si salarizarea? doar pt ca e dupa 1 ian 2011? in  scoala mea multe inv si educatoare cu licente anterioare acestei date (chiar in domenii "interesante" ca "stiinte politice si chimie industriala") sunt platite ca prof S

va rog, luminati-ma!


Referitor la ce s-a scris pana acum in legatura cu profesorii absolventi IP3, imi poate spune cineva cum sunt incadrati la 1 septembrie 2011? SSD? Sau necalificați?
Mesaj personal
Top
0 utilizator(i) citesc acest subiect (0 vizitatori și 0 utilizatori anonimi)
0 utilizator(i):

OpțiuniPagini: (2) 1 [2]  Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

 

 
  © 2002 SIVECO Romania SA. All Rights Reserved