Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării



Pagini: (2) [1] 2  ( Primul mesaj necitit ) Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Fii Inteligent la matematica, CONCURS NATIONAL
gabi2009
Trimis: 3 Apr 2012, 04:21 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 3.105
Înscris: 13 Jul 09


Poate sa ma ajute cineva cu subiectele date azi la concursul Fii Inteligent la matematica, la clasa a II-a? Multumesc mult.

Acest mesaj a fost modificat de către gabi2009 la data 3 Apr 2012, 04:21 PM


--------------------
"La experiencia es una maestra severa porque primero te hace la prueba y te da la lección después"
Mesaj personal
Top
gabi2009
Trimis: 3 Apr 2012, 05:19 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 3.105
Înscris: 13 Jul 09


QUOTE (gabi2009 @ 3 Apr 2012, 04:21 PM)
Poate sa ma ajute cineva cu subiectele date azi la concursul Fii Inteligent la matematica, la clasa a II-a? Multumesc mult.

Nu stie nimeni?


--------------------
"La experiencia es una maestra severa porque primero te hace la prueba y te da la lección después"
Mesaj personal
Top
dany_moco
Trimis: 3 Apr 2012, 06:06 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 6
Înscris: 9 Sep 10


1. Gaseste toate numerele naturale care au cifra zecilor cu 2 mai mare decat cifra unitatilor.
Compara numerele gasite cu cel mai mic numar de doua cifre consecutive.
15 puncte

2. Sa se afle numarul natural a, stiind ca sunt indelinite in acelasi timp conditiile:
-a este cu 18 mai mic decat d;
- d este cat suma numerelor b si c;
- b este 127;
- c este cu 63 mai mare decat b.
25 puncte
3. Intr-o curte sunt 80 de pasari: rate, gaini si curci.
Stiind ca 43 nu sunt rate, iar 38 nu sunt gaini, afla cate pasari sunt din fiecare fel?
35 puncte
4. In doua clasoare sunt 70 de timbre. Dupa ce din fiecare sunt date cate 15 timbre, intr-unul raman 21.
Cate timbre au fost in fiecare clasor?
15 puncte
10 puncte din oficiu
Mesaj personal
Top
lylyana32
Trimis: 3 Apr 2012, 07:20 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 670
Înscris: 2 Aug 10


Subiectul si baremul - cls. a II-a

Fișier atașat ( Număr de descărcări: 1512 )
Fișier atașat  Bareme_cls_2_var_principala_1.pdf
Mesaj personal
Top
lylyana32
Trimis: 3 Apr 2012, 07:21 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 670
Înscris: 2 Aug 10


Subiectul si baremul - cls. a III-a

Fișier atașat ( Număr de descărcări: 1154 )
Fișier atașat  Bareme_cls_3_var_principala.pdf
Mesaj personal
Top
lylyana32
Trimis: 3 Apr 2012, 07:22 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 670
Înscris: 2 Aug 10


Subiectul si baremul - cls. a IV-a

Fișier atașat ( Număr de descărcări: 732 )
Fișier atașat  Bareme_cls_4_var_principala.pdf
Mesaj personal
Top
gabi2009
Trimis: 3 Apr 2012, 07:56 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 3.105
Înscris: 13 Jul 09


Multumesc mult.


--------------------
"La experiencia es una maestra severa porque primero te hace la prueba y te da la lección después"
Mesaj personal
Top
floryca
Trimis: 4 Apr 2012, 07:41 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 70
Înscris: 29 Apr 09


Care sunt conditiile de participare la acest concurs? Cine face inscrierea? Mi-ar place sa particip si eu cu elevii mei la anul!! Multumesc!
Mesaj personal
Top
floryca
Trimis: 4 Apr 2012, 07:43 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 70
Înscris: 29 Apr 09


Scuze "Mi-ar placea"!!
Mesaj personal
Top
gabi2009
Trimis: 4 Apr 2012, 08:55 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 3.105
Înscris: 13 Jul 09


QUOTE (floryca @ 4 Apr 2012, 07:43 PM)
Scuze "Mi-ar placea"!!

Mai multe detalii pe www.edituranomina.ro


--------------------
"La experiencia es una maestra severa porque primero te hace la prueba y te da la lección después"
Mesaj personal
Top
calexlaura
Trimis: 6 Apr 2012, 01:10 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 13
Înscris: 6 Apr 12


Gaseste toate numerele naturale care au cifra zecilor cu 2 mai mare decat cifra unitatilor.
Compara numerele gasite cu cel mai mic numar de doua cifre consecutive.
15 puncte

Sunt erori in formularea subiectului pentru ca nu se precizeaza din cate cifre sa fie formate numerele. Mai mult , unii profesori de matematica considera ca cifrele consecutive se pot lua si descrescator, prin urmare cel mai mic numar de doua cifre consecutive ar fi 10 si nu 12. Sunt multe greseli in formularea subiectelor si baremelor. Unii corectori urmaresc numai baremul, neluand in calcul rezolvarile unor copii inteligenti care gasesc si alte moduri de rezolvare. Pacat ca participam la asemenea concursuri, unde organizatorii nu sunt interesati decat sa-si vanda cartile si nu de buna finalizare a ceea ce si-au propus sa faca.Luam cartile in ideea ca vom participa la un concurs corect si ca elevii vor parcurge culegerile cu mai multa atentie urmarind finalitatea. La sfarsit, se aleg doar cu invatatura ca pot fi mai destepti decat corectorii si ca in viata nu trebuie sa inveti ca sa reusesti. Chiar daca ai rezolvat corect si nu e in barem , nu ti se ia in calcul. Viata e grea si nedreapta, trebuie sa invete asta de mici! Este singurul lucru pe care-l invatam din aceste concursuri.
Mesaj personal
Top
feriga
Trimis: 7 Apr 2012, 09:08 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 87
Înscris: 13 Mar 10


Sunt de acord cu comentariul anterior. Doua mari erori pe care numeni nu le-a remarcat. La fel si cei care au elaborat subiectul. Si apoi dorim rezultate din partea elevilor. Nu mi se pare deloc corect fata de parinti si fata de elevi. In plus, noi ca si cadre didactice cum ne justificam in fata parintilor?....pentru ca sunt inca si parinti care cunosc matematica.. happy30.gif
Mesaj personal
Top
store
Trimis: 8 Apr 2012, 03:53 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 620
Înscris: 27 Jan 07


QUOTE (calexlaura @ 6 Apr 2012, 01:10 PM)
Gaseste toate numerele naturale care au cifra zecilor cu 2 mai mare decat cifra unitatilor.
Compara numerele gasite cu cel mai mic numar de doua cifre consecutive.
15 puncte

Sunt erori in formularea subiectului pentru ca nu se precizeaza din cate cifre sa fie formate numerele. Mai mult , unii profesori de matematica considera ca cifrele consecutive se pot lua si descrescator, prin urmare cel mai mic numar de doua cifre consecutive ar fi 10 si nu 12. Sunt multe greseli in formularea subiectelor si baremelor. Unii corectori urmaresc numai baremul, neluand in calcul rezolvarile unor copii inteligenti care gasesc si alte moduri de rezolvare. Pacat ca participam la asemenea concursuri, unde organizatorii nu sunt interesati decat sa-si vanda cartile si nu de buna finalizare a ceea ce si-au propus sa faca.Luam cartile in ideea ca vom participa la un concurs corect si ca elevii vor parcurge culegerile cu mai multa atentie urmarind finalitatea. La sfarsit, se aleg doar cu invatatura ca pot fi mai destepti decat corectorii si ca in viata nu trebuie sa inveti ca sa reusesti. Chiar daca ai rezolvat corect si nu e in barem , nu ti se ia in calcul. Viata e grea si nedreapta, trebuie sa invete asta de mici! Este singurul lucru pe care-l invatam din aceste concursuri.

Personal, eu am avut o eleva care a luat ca cel mai mic nr de doua cifre consecutive nr 10. Este o fetita f inteligenta si inventiva. Cred ca tocmai de asta ea s-a gandit la nr 10. Inca nu s-au afisat rezultatele la noi ... dar, banuiesc c-o vor depuncta ... desi ... in barem scrie la sfarsit ca se vor puncta toate variantele de rezolvare daca acestea sunt corect dpdv matematic.
Mesaj personal
Top
calexlaura
Trimis: 9 Apr 2012, 04:01 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 13
Înscris: 6 Apr 12


Raspunsul domnului Vilceleanu de la Editura Nomina la acest exercitiu este:
La barem, daca citeati cu atentie li se permite corectorilor sa puncteze orice este logic corect si vine in sprijinul elevului. Dvs. sustineti ca un corector a punctat alt sinonim. Va rog sa faceti contestatie si sa ii explicati, cu calm si spirit didactic, daca a gresit sau nu. Va mai dau un ex: in barem sunt si intrebari cu titlu de exemplificare. Daca un corector ia acel exmplu si nu admite alta opinie, eu cred ca are o problema personala de formare.
Problema la matematica despre care vorbiti este una de logica. Se cere: toate numerele naturale care au cifra zecilor cu 2 mai mult decit cea a unitatilor.
Va ofer o explicatie posibila:
unitati 0, 1,2, 3, 4,5,6,7,8,9
zeci 2,3,4,5,6,7
nr 20, 31,42,53,64,75,86
Aici intervine logica matematica care face diferente intre un copil bine pregatit si unul mai putin pregatit.
nr 20, 31,42,53,64,75,86 sunt numere naturale si reprezinta o multime.
Daca se adaga la nr 20 sute , mii, zeci de mii, milion etc, se va constata ca cifra zecilor va fi cu 2 mai mult decit cea a unitatilor. Iata scris acest lucru:
20
220
2220
22220
222220
2222220
A scrie toata multimea numerelor natuare este imposibil, pentru ca ea este infinita. Avind in vedere ca orice valoare pusa la nivel de sute, mii etc nu afecteaza relatia z=u+2, nr 20,31,42,53,64,75,86 sunt suficiente.
In plus, exercitiu a cerut ca sa fie comparate cu cel mai mic nr de 2 cifre consecutive. Aici este o problema care tine de diferenta dintre a preda matematica stiintific si demersul pedagogic. Fiind prea mici, elevilor de la clasa a II-a nu li se specifica intervalul definit. Daca avem intervalul 0 pina la +infinit ( crescator), atunci acel numar este 12. Va puteti reprezenta pe axa numarul. Daca este de la + infinit catre 0 ( descrescator), atunci acest numar este 10.
Ce spune baremul? Orice solutie logic matetatica este coreta. Prin urmare, se poate puncta orice este demonstrat si acceptat stiitific.
Daca intelege cineva ceva din aceasta explicatie, sa-mi spuna si mie!
Mesaj personal
Top
anahodoroaba
Trimis: 9 Apr 2012, 04:33 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 154
Înscris: 29 Jan 05


Un sfat prietenesc si colegial:"Sa ii explicati( corectorului) cu calm si spirit didactic" punctul nostru de vedere. Si daca nu nu ni se da dreptate? Ne impacam cu ideea ca niste copii care au gasit si alte solutii au obtinut un punctaj care nu ii incurajeaza.
Mesaj personal
Top
calexlaura
Trimis: 9 Apr 2012, 05:44 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 13
Înscris: 6 Apr 12


Vreau sa va spun ca i-am explicat si tot nu a inteles. Persista in greseli
Mesaj personal
Top
calexlaura
Trimis: 9 Apr 2012, 05:46 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 13
Înscris: 6 Apr 12


Cred ca ar trebui sa redenumeasca concursul .
Mesaj personal
Top
nicliana
Trimis: 10 Apr 2012, 08:57 AM


La prima intervenție


Grup: Members
Mesaje: 1
Înscris: 10 Apr 12


QUOTE (calexlaura @ 9 Apr 2012, 04:01 PM)
Raspunsul domnului Vilceleanu de la Editura Nomina la acest exercitiu este:
La barem, daca citeati cu atentie li se permite corectorilor sa puncteze orice este logic corect si vine in sprijinul elevului. Dvs. sustineti ca un corector a punctat alt sinonim. Va rog sa faceti contestatie si sa ii explicati, cu calm si spirit didactic, daca a gresit sau nu. Va mai dau un ex: in barem sunt si intrebari cu titlu de exemplificare. Daca un corector ia acel exmplu si nu admite alta opinie, eu cred ca are o problema personala de formare.
Problema la matematica despre care vorbiti este una de logica. Se cere: toate numerele naturale care au cifra zecilor cu 2 mai mult decit cea a unitatilor.
Va ofer o explicatie posibila:
unitati 0, 1,2, 3, 4,5,6,7,8,9
zeci 2,3,4,5,6,7
nr 20, 31,42,53,64,75,86
Aici intervine logica matematica care face diferente intre un copil bine pregatit si unul mai putin pregatit.
nr 20, 31,42,53,64,75,86 sunt numere naturale si reprezinta o multime.
Daca se adaga la nr 20 sute , mii, zeci de mii, milion etc, se va constata ca cifra zecilor va fi cu 2 mai mult decit cea a unitatilor. Iata scris acest lucru:
20
220
2220
22220
222220
2222220
A scrie toata multimea numerelor natuare este imposibil, pentru ca ea este infinita. Avind in vedere ca orice valoare pusa la nivel de sute, mii etc nu afecteaza relatia z=u+2, nr 20,31,42,53,64,75,86 sunt suficiente.
In plus, exercitiu a cerut ca sa fie comparate cu cel mai mic nr de 2 cifre consecutive. Aici este o problema care tine de diferenta dintre a preda matematica stiintific si demersul pedagogic. Fiind prea mici, elevilor de la clasa a II-a nu li se specifica intervalul definit. Daca avem intervalul 0 pina la +infinit ( crescator), atunci acel numar este 12. Va puteti reprezenta pe axa numarul. Daca este de la + infinit catre 0 ( descrescator), atunci acest numar este 10.
Ce spune baremul? Orice solutie logic matetatica este coreta. Prin urmare, se poate puncta orice este demonstrat si acceptat stiitific.
Daca intelege cineva ceva din aceasta explicatie, sa-mi spuna si mie!

Mi se parea normal ca in urma numeroaselor sesizari legate de acest subiect organizatorii sa contacteze centrele de corectare si sa precizeze ca se poate lua in consideraresi numarul 10, deoarece satisface toate conditiile date, apoi 12. Prin concursuri nu trebuie sa-i derutam pe elevi. Daca nu se incadreaza la grupa lor de varsta, subiectele trebuie excluse. Daca gresim, trebuie sa ne asumam raspunderea si sa ne corectam. Ganditi-va cati elevi vor fi depunctati pentru ca nu au parinti care sa reactioneze prompt!
Si eu am avut un elev care a fost depunctat pentru ca a dat raspunsul corect (10). Desi i-am semnalat neregula, colega organizatoare la nivelul scolii a preferat sa afiseze rezultatele si sa inregistreze contestatii, decat sa dea un telefon sau sa trimita un e-mail la editura pentru a se edifica.
Elevii si parintii de la clasa mea au decis sa nu mai participe la acest concurs, avand in vedere faptul ca formularile enunturilor sunt derutante, incomplete sau incorecte iar subiectele date nu sunt analizate si se iau in considerare rezolvarile celor care le-au propus. Unii presedinti ai comisiei de corectare sunt inflexibili, nu iau in considerare si parerile colegilor care participa la evaluare, isi urmeaza orgoliile si nu pun pe primul plan elevul, mai ales cand acesta demonstreaza ca este inteligent. Nu avem nevoie de astfel de cadre didactice inchistate.
Mesaj personal
Top
calexlaura
Trimis: 10 Apr 2012, 10:45 AM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 13
Înscris: 6 Apr 12


Chiar daca faceti contestatie, tot nu se rezolva nimic.Refuza sa-si asume greselile, incepand sa jigneasca. Eu le-am sesizat greselile si mi s-a raspuns arogant ca nu pot gestiona stresul . Cred ca merit asemenea jigniri, ca ma compromit trimitandu-mi copiii la asemenea concursuri.
Mesaj personal
Top
RamonaT
Trimis: 10 Apr 2012, 01:08 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 64
Înscris: 3 Feb 12


Cam asa a decurs "conversatia mea cu cei de la Nomina!

"Daca citeati baremul cu atentie, vedeti acolo ca sunt sugestii de raspuns. Nu sunt litera de evanghelie, ci sugestii. Daca evaluatorii nu au inteles acest lucru, este problema dumnealor. Baremele sunt facute invatatori, la fel ca si subiectele. Faptul ca cineva contesta ceva este prevazut in constitutie. Depinde ce contesta.
Va rog sa depundeti contestatie, sa explicati, cu calm, rabdare si tact pedagogic, punctul dvs de vedere. Daca argumentul celor din comisia judeteana nu va multumeste, cereti in scris punctul dumnealor si veniti cu el la Comisia Nationala."

La care eu, am cerut sa-mi explice care este intelesul cerintei din barem "raspunsuri acceptate" , iar raspunsul a venit numaidecat!
" Nu m-am enervat. Ma enervez pe alte probleme si imi trece repede. Ma poate acri limitarea didactica, pe care o descrieti. Ceea ce sustineti dvs intra in barem la intrebarea 3 ( unde este termenul de referinta. De ex: Unde ma duc sa imi cumpar ciubotele?= La iarmaroc, Unde mergi tu, iepurasule? = La iarmaroc) sunt echivalari pe constructie. Raspunsurile sunt acceptate ( ACCEPTÁ, accépt, vb. I. Tranz. A fi de acord cu...; a primi, a consimți să...; a admite, a aproba, a încuviința. ♦ A suporta, a tolera. – Din fr. accepter, lat. acceptare.) nu evanghelice. Este intelegere de text. Aici ar trebui sa primeze gindirea laterala ( critica) si cea inlănțuita ( logica).
Va referiti la faptul ca iepurele trebuie sa poarte un dialog. Se poate intreba si pe sine; admitem situatia asta pentru ca intrebarea tine de imaginar, iar in imaginar totul este posibil. la fel cum poate gindi cu voce tare. Nu intru in caz de patologie:) cind vorbeste singur! ( am exagerat ca o gluma)"

Iar cireasa de pe tort!!!!!
"Ce sfat sa ii dati copilului: sa invete mereu indiferent de nota. Sa invete din greseli, sa citeasca enorm si sa isi urmeze calea in viata. E mai important decit o nota la un concurs. Ah...si sa nu gindeasca niciodata limitatic ( parca Liiceanu ii spunea peratologie)."
character40.gif
Ii las pe cei de la Minister sa traga concluzii!
Mesaj personal
Top
RamonaT
Trimis: 10 Apr 2012, 01:11 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 64
Înscris: 3 Feb 12


QUOTE (RamonaT @ 10 Apr 2012, 01:08 PM)
Cam asa a decurs "conversatia mea cu cei de la Nomina!

"Daca citeati baremul cu atentie, vedeti acolo ca sunt sugestii de raspuns. Nu sunt litera de evanghelie, ci sugestii. Daca evaluatorii nu au inteles acest lucru, este problema dumnealor. Baremele sunt facute invatatori, la fel ca si subiectele. Faptul ca cineva contesta ceva este prevazut in constitutie. Depinde ce contesta.
Va rog sa depundeti contestatie, sa explicati, cu calm, rabdare si tact pedagogic, punctul dvs de vedere. Daca argumentul celor din comisia judeteana nu va multumeste, cereti in scris punctul dumnealor si veniti cu el la Comisia Nationala."

La care eu, am cerut sa-mi explice care este intelesul cerintei din barem "raspunsuri acceptate" , iar raspunsul a venit numaidecat!
" Nu m-am enervat. Ma enervez pe alte probleme si imi trece repede. Ma poate acri limitarea didactica, pe care o descrieti. Ceea ce sustineti dvs intra in barem la intrebarea 3 ( unde este termenul de referinta. De ex: Unde ma duc sa imi cumpar ciubotele?= La iarmaroc, Unde mergi tu, iepurasule? = La iarmaroc) sunt echivalari pe constructie. Raspunsurile sunt acceptate ( ACCEPTÁ, accépt, vb. I. Tranz. A fi de acord cu...; a primi, a consimți să...; a admite, a aproba, a încuviința. ♦ A suporta, a tolera. – Din fr. accepter, lat. acceptare.) nu evanghelice. Este intelegere de text. Aici ar trebui sa primeze gindirea laterala ( critica) si cea inlănțuita ( logica).
Va referiti la faptul ca iepurele trebuie sa poarte un dialog. Se poate intreba si pe sine; admitem situatia asta pentru ca intrebarea tine de imaginar, iar in imaginar totul este posibil. la fel cum poate gindi cu voce tare. Nu intru in caz de patologie:) cind vorbeste singur! ( am exagerat ca o gluma)"

Iar cireasa de pe tort!!!!!
"Ce sfat sa ii dati copilului: sa invete mereu indiferent de nota. Sa invete din greseli, sa citeasca enorm si sa isi urmeze calea in viata. E mai important decit o nota la un concurs. Ah...si sa nu gindeasca niciodata limitatic ( parca Liiceanu ii spunea peratologie)."
character40.gif
Ii las pe cei de la Minister sa traga concluzii!

Ups trebuia sa-l postez la Comunicare!
Mesaj personal
Top
Mimi Gheorghe
Trimis: 11 Apr 2012, 03:41 PM


La prima intervenție


Grup: Members
Mesaje: 1
Înscris: 11 Apr 12


Firesc este în deplasare să mergem înainte, nu înapoi. Predăm numerația 0-10, 0-100, 0-1000, 0-1000000 și nu invers (10-0, 100-0, 1000-0, 1000000-0). Consecutiv înseamnă, conform DEX-ului „Care urmează neîntrerupt unul după altul, cu proprietatea de a se succeda”, ori succesor este cel care urmează și 0 nu urmează după 1. Alegând 10 ca fiind cel mai mic nr. de două cifre consecutive, nr. 12 trebuie considerat un răspuns greșit. S-au luat drept corecte ambele variante, deși...matematica era o disciplină exactă. Propunătorii de subiecte ar trebui să formuleze cerințele clar, corect (cel mai mic nr. de două cifre consecutive descrescătoare), iar editura să contacteze corectori din rândul învățătorilor și al profesorlor de matematică, dacă nu pentru tehnoredactarea culegerii, măcar pentru alegerea subiectelor de concurs și stabilirea baremului de corectare. mad.gif
Mesaj personal
Top
bemi
Trimis: 13 Apr 2012, 03:39 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 260
Înscris: 12 Dec 09


Asa ne trebuie daca mai dam si bani pentru a fi trasi de urechi ca nu avem o gandire laterala ci una limitativa, ca pustii nostri nu sunt Liiceanu de mici, ca nu i-am invatat sa refuze sa participe la un concurs care nu este la prima exagerare, ca nu i-am invatat sa se ridice si sa plece refuzand sa rezolve limitativ o problema idiotic redactata.
Iar noi ar trebui sa invatam de aici ca nu doar copiii trebuie sa fie cei mai buni ci si corectorii care nu trebuie sa se duca acolo doar pentru o adeverinta.


--------------------
I LOVE SOMEONE WITH AUTISM!
Mesaj personal
Top
asdn
Trimis: 3 Apr 2014, 08:01 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 28
Înscris: 24 Nov 10


Am o intrebare. Subiectele la acest concurs cine si cand le primeste? Sunt zvonuri ca se cunosc deja si se vand amatorilor de chilipiruri.
Mesaj personal
Top
radu.gh.
Trimis: 4 Apr 2014, 12:22 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 66
Înscris: 14 Feb 11


QUOTE (asdn @ 3 Apr 2014, 09:01 PM)
Am o intrebare. Subiectele la acest concurs cine si cand le primeste? Sunt zvonuri ca se cunosc deja si se vand amatorilor de chilipiruri.

Aveti dreptate ! Coordonatorul stabileste subiectele din acele culegeri vandute ... asa scrie pe site-ul concursului la organizare. E clar ca, se cunosc subiectele ... Si in scoala mea se organizeaza ... eu nu particip pentru ca: sunt multi elevi inscrisi din zona (cu cadre did. nestiutoare si "duse de nas/ prostite ... " ); asa ca nu e spatiu ... eu am facut scandal ca nu imi eliberez sala de clasa pentru...altii... Multi copii stau acasa in aceste zile pentru ca 3-4 colegi de-ai lor sunt la concurs si au nevoie de sala de clasa !!! Tovarasa organizatoare (aprox. 250 elevi, pe total x 15 lei culegerea = ..... !!!!!!) deja a cumparat un anumit numar de medalii ... De unde stie ea cati elevi vor castiga ?????
Nu particip la astfel de concursuri mizerable... sub egida MEN !
Mesaj personal
Top
0 utilizator(i) citesc acest subiect (0 vizitatori și 0 utilizatori anonimi)
0 utilizator(i):

OpțiuniPagini: (2) [1] 2  Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

 

 
  © 2002 SIVECO Romania SA. All Rights Reserved