Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> inspectie la clasa, lectie - evaluare, cum tratam o lectie tip "evaluare"
goldessa
Trimis: 1 May 2012, 11:44 AM

Utilizator
**

Grup: Members

Eu sustin inspectia la clasa la Limba Romana si am vazut graficul, eu trebuind sa predau lectia "Atributul - evaluare" la clasa a V-a.

Imi este neclar cum ne comportam "evaluand" niste elevi care nu sunt elevii nostri si la care nu am predat noi. Intuitiv, eu ma gandesc la niste exercitii de verificare a cunostintelor la oral, pentru ca banuiesc ca nu poate fi vorba de evaluare - scrisa, fiind lectie demonstrativa.

Aici apare insa o alta problema, pentru ca la oral nu se pot evalua cunostintele tuturor elevilor, ar trebui deci sa fac eu o selectie. Imi e si mai neclar daca ar trebui sa le "pun si note", fie si doar pe foaia mea, sau daca profesorul le pune note bazat pe ce ii ascult eu.

V-as fi recunoscatoare pentru sfaturi si sugestii, chiar n-as dori sa abordez gresit tipul de lectie. Mi-ar fi, evident, mult mai usor sa lucrezi cu copii pe care nu-i cunosc intr-un context altul decat cel de evaluare.

Acest mesaj a fost modificat de către goldessa la data 1 May 2012, 11:45 AM
Mesaj personal
raymona_r
Trimis: 1 May 2012, 12:02 PM

Utilizator avansat

QUOTE (goldessa @ 1 May 2012, 11:44 AM)
Eu sustin inspectia la clasa la Limba Romana si am vazut graficul, eu trebuind sa predau lectia "Atributul - evaluare" la clasa a V-a.