Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării



Pagini: (5) [1] 2 3 ... Ultimul » ( Primul mesaj necitit ) Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> titularizare religie ortodoxa, programa
silviu84
Trimis: 16 Jul 2012, 04:56 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 18
Înscris: 14 Oct 09


cine ma poate lamurii care este programa buna pt ex de titularizare?
Mesaj personal
Top
didaia
Trimis: 17 Jul 2012, 09:33 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 251
Înscris: 28 Jul 10


Programa buna era cea din 2010, dar dupa cum ai vazut, a aparut un model cadru de subiect si acesta contine doar didactica, adica metodica. Si pentru metodica presupun ca se respecta programa din 2010
Mesaj personal
Top
LucianDuma
Trimis: 17 Jul 2012, 09:37 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 1.316
Înscris: 10 Jul 07


QUOTE (didaia @ 17 Jul 2012, 08:33 AM)
Programa buna era cea din 2010, dar dupa cum ai vazut, a aparut un model cadru de subiect si acesta contine doar didactica, adica metodica. Si pentru metodica presupun ca se respecta programa din 2010

Buna dimineata Se va da numai metodica, din specialitate nimic?


--------------------
I recommand Erasmus Plus Course : Curation Social Media Master Class for education in semantic web 3.0 I like quote "Education is the most powerful weapon which you can use to change the world." - Nelson Mandela and ,, The future depends on what we do in present " Mahatma Gandhi
Blogurile si siteurile mele http://teacherluciandumaweb20.blogspot.ro/;Siteul - reteaua sociala pentru proiectul international Diferiti, dar egali http://proiectdiferitidaregali.ning.com/
,, ASA DE MULT A IUBIT DUMNEZEU LUMEA ÎNCÂT PE SINGURUL SĂU FIU L-A DAT CA ORICINE CREDE ÎN EL SĂ NU PIARĂ CI SĂ AIBĂ VIAȚĂ VEȘNICĂ "IOAN III-16[CODE][/CODE][QUOTE]
Mesaj personalTrimite emailPagina web a utilizatoruluiICQ
Top
didaia
Trimis: 17 Jul 2012, 12:55 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 251
Înscris: 28 Jul 10


QUOTE (LucianDuma @ 17 Jul 2012, 09:37 AM)
QUOTE (didaia @ 17 Jul 2012, 08:33 AM)
Programa buna era cea din 2010, dar dupa cum ai vazut, a aparut un model cadru de subiect si acesta contine doar didactica, adica metodica. Si pentru metodica presupun ca se respecta programa din 2010

Buna dimineata Se va da numai metodica, din specialitate nimic?

Da, dupa cum este modelul cadru si modele de subiecte aparute pentru cateva discipline. Din pacate nu a aparut un model de subiect si pentru religie
Mesaj personal
Top
anivleju
Trimis: 17 Jul 2012, 01:14 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 313
Înscris: 15 Jun 11


Dragi colegi, ca să știm să rezolvăm subiectele, se subînțelege că trebuie să cunoaștem partea de specialitate. Sper că ați văzut modelele de subiecte la alte discipline. Din nefericire, la religie nu apare vreun model. Dar linia e aceeași. Cu siguranță se va da câte o structură din programa de religie, cu competențe specifice și conținuturi, după cum ați văzut la celelalte discipline, probabil pentru clasele 5-8. Dacă nu știm să dezvoltăm conținuturile, cum vom rezolva!?

Eu am luat programa de la 5-8, mă uit peste fiecare conținut aferent competențelor specifice date, îmi reactualizez cunoștințele, învăț pe derost cele 5 competențe generale și apoi voi ști să leg într-un scenariu didactic, conținutul/conținuturile care mi se vor da.

Hai să discutăm pe tema asta, dacă doriți.
Mesaj personal
Top
Neanias
Trimis: 17 Jul 2012, 01:29 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 44
Înscris: 11 Jul 12


QUOTE (anivleju @ 17 Jul 2012, 01:14 PM)
Dragi colegi, ca să știm să rezolvăm subiectele, se subînțelege că trebuie să cunoaștem partea de specialitate. Sper că ați văzut modelele de subiecte la alte discipline. Din nefericire, la religie nu apare vreun model. Dar linia e aceeași. Cu siguranță se va da câte o structură din programa de religie, cu competențe specifice și conținuturi, după cum ați văzut la celelalte discipline, probabil pentru clasele 5-8. Dacă nu știm să dezvoltăm conținuturile, cum vom rezolva!?

Eu am luat programa de la 5-8, mă uit peste fiecare conținut aferent competențelor specifice date, îmi reactualizez cunoștințele, învăț pe derost cele 5 competențe generale și apoi voi ști să leg într-un scenariu didactic, conținutul/conținuturile care mi se vor da.

Hai să discutăm pe tema asta, dacă doriți.

cam asa m/am gandit sa procedez si eu...
Mesaj personal
Top
Neanias
Trimis: 17 Jul 2012, 01:51 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 44
Înscris: 11 Jul 12


daca doriti sa vb mai mult despre titularizare eventual sa incercam sa rezolvam impreuna si subiectele cand vor aparea, asta e id ul meu ne_anias@yahoo.com
Mesaj personal
Top
didaia
Trimis: 17 Jul 2012, 01:52 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 251
Înscris: 28 Jul 10


QUOTE (anivleju @ 17 Jul 2012, 01:14 PM)
Dragi colegi, ca să știm să rezolvăm subiectele, se subînțelege că trebuie să cunoaștem partea de specialitate. Sper că ați văzut modelele de subiecte la alte discipline. Din nefericire, la religie nu apare vreun model. Dar linia e aceeași. Cu siguranță se va da câte o structură din programa de religie, cu competențe specifice și conținuturi, după cum ați văzut la celelalte discipline, probabil pentru clasele 5-8. Dacă nu știm să dezvoltăm conținuturile, cum vom rezolva!?

Eu am luat programa de la 5-8, mă uit peste fiecare conținut aferent competențelor specifice date, îmi reactualizez cunoștințele, învăț pe derost cele 5 competențe generale și apoi voi ști să leg într-un scenariu didactic, conținutul/conținuturile care mi se vor da.

Hai să discutăm pe tema asta, dacă doriți.

Te-ai gandit ca s ar putea sa ne dea si programa de liceu, de exemplu cum e la lb romana? Si eu una nu am predat, de unde sa stiu sa fac un test de evaluare? Chiar daca stiu programa nu stiu care este nivelul de predare la IX-XII. Si avem si cls I-IV.

Acest mesaj a fost modificat de către didaia la data 17 Jul 2012, 01:53 PM
Mesaj personal
Top
didaia
Trimis: 17 Jul 2012, 01:54 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 251
Înscris: 28 Jul 10


QUOTE (Neanias @ 17 Jul 2012, 01:51 PM)
daca doriti sa vb mai mult despre titularizare eventual sa incercam sa rezolvam impreuna si subiectele cand vor aparea, asta e id ul meu ne_anias@yahoo.com

Chiar crezi ca vor mai aparea si pentru religie?
Mesaj personal
Top
dominoas7
Trimis: 17 Jul 2012, 02:01 PM


La prima intervenție


Grup: Members
Mesaje: 1
Înscris: 17 Jul 12


Haideti sa le cerem celor din minister sa-si faca treaba:
Domnilor/doamnelor din minister, se poate sa primim un MODEL (nu doar model cadru) de subiect pentru examenul de titularizare/suplinire?
(la disciplina religie nu am primit nici macar un model cadru)
Pentru incepatori (si nu numai) este destul de dificil sa se pregateasca pentru un astfel de examen ... este strigator la cer.
Mesaj personal
Top
didaia
Trimis: 17 Jul 2012, 02:41 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 251
Înscris: 28 Jul 10


QUOTE (dominoas7 @ 17 Jul 2012, 02:01 PM)
Haideti sa le cerem celor din minister sa-si faca treaba:
Domnilor/doamnelor din minister, se poate sa primim un MODEL (nu doar model cadru) de subiect pentru examenul de titularizare/suplinire?
(la disciplina religie nu am primit nici macar un model cadru)
Pentru incepatori (si nu numai) este destul de dificil sa se pregateasca pentru un astfel de examen ... este strigator la cer.

modelul cadru este acelasi pentru toti, toate disciplinele cu exceptia celor mentionate acolo
Mesaj personal
Top
Geo Graff
Trimis: 17 Jul 2012, 04:10 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 413
Înscris: 30 Jun 07


QUOTE (anivleju @ 17 Jul 2012, 01:14 PM)
Dragi colegi, ca să știm să rezolvăm subiectele, se subînțelege că trebuie să cunoaștem partea de specialitate. Sper că ați văzut modelele de subiecte la alte discipline. Din nefericire, la religie nu apare vreun model. Dar linia e aceeași. Cu siguranță se va da câte o structură din programa de religie, cu competențe specifice și conținuturi, după cum ați văzut la celelalte discipline, probabil pentru clasele 5-8. Dacă nu știm să dezvoltăm conținuturile, cum vom rezolva!?

Eu am luat programa de la 5-8, mă uit peste fiecare conținut aferent competențelor specifice date, îmi reactualizez cunoștințele, învăț pe derost cele 5 competențe generale și apoi voi ști să leg într-un scenariu didactic, conținutul/conținuturile care mi se vor da.

Hai să discutăm pe tema asta, dacă doriți.

Daca va uitati atent pe modelele publicate pt. romana si matem. veti
observa ca sunt date si competentele specifice si continuturile asociate acestora, deci nu este nevoie sa le invatati.Mai bine luati din programa scolara de religie, de la o anumita clasa , de ex.cls a VII a anumite competente si continuturi si realizati un demers didactic pe religie, respectand cerintele din modelele publicate.Eu asa procedez pentru specialitatea mea.

Acest mesaj a fost modificat de către Geo Graff la data 17 Jul 2012, 04:12 PM
Mesaj personal
Top
Neanias
Trimis: 17 Jul 2012, 06:20 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 44
Înscris: 11 Jul 12


QUOTE (didaia @ 17 Jul 2012, 01:54 PM)
QUOTE (Neanias @ 17 Jul 2012, 01:51 PM)
daca doriti sa vb mai mult despre titularizare eventual sa incercam sa rezolvam impreuna si subiectele cand vor aparea, asta e id ul meu ne_anias@yahoo.com

Chiar crezi ca vor mai aparea si pentru religie?

sper ca vor aparea si la religie....
Mesaj personal
Top
anivleju
Trimis: 17 Jul 2012, 09:40 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 313
Înscris: 15 Jun 11


Geo Graff, când am spus că trebuie să învăț pe derost cele 5 competențe, m-am referit la COMPETENȚELE GENERALE. La disciplina religie, ca dealtfel la orice disciplină, acestea diferă. Iată-le pe cele de la religie ortodoxă:
1. Cunoașterea și iubirea lui Dumnezeu ca fundament al desăvârșirii și mântuirii omului
2. Utilizarea adecvată a limbajului din sfera valorilor religioase în diferite contexte de comunicare
3. Manifestarea valorilor și a cunoștințelor religioase în propriile atitudini și comportamente
4. Cooperarea cu ceilalți în rezolvarea unor probleme teoretice și practice, în cadrul diferitelor grupuri
5. Aplicarea învățăturii de credință în viața personală și a comunității

Competențele specifice, întradevăr, vor fi incluse în cerința subiectului. Cât privește realizarea unui demers didactic cu competențe specifice și conținuturi date, este ce se putea mai ușor. Trebuie să cunoști conținutul și etapele unei lecții în ordine, și totul curge de la sine. Creativitate maximă și e ok!
Dacă se dă din programa de liceu, este același lucru. Chiar de faci un proiect pentru liceu sau unul pentru clasa a III-a, etapele sunt aceleași, poate să difere tipul de lecție. Trebuie cunoscut conținutul științific, deci dogmatică, morală, VT, NT etc.
Mesaj personal
Top
didaia
Trimis: 17 Jul 2012, 10:14 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 251
Înscris: 28 Jul 10


QUOTE (anivleju @ 17 Jul 2012, 09:40 PM)
Geo Graff, când am spus că trebuie să învăț pe derost cele 5 competențe, m-am referit la COMPETENȚELE GENERALE. La disciplina religie, ca dealtfel la orice disciplină, acestea diferă. Iată-le pe cele de la religie ortodoxă:
1. Cunoașterea și iubirea lui Dumnezeu ca fundament al desăvârșirii și mântuirii omului
2. Utilizarea adecvată a limbajului din sfera valorilor religioase în diferite contexte de comunicare
3. Manifestarea valorilor și a cunoștințelor religioase în propriile atitudini și comportamente
4. Cooperarea cu ceilalți în rezolvarea unor probleme teoretice și practice, în cadrul diferitelor grupuri
5. Aplicarea învățăturii de credință în viața personală și a comunității

Competențele specifice, întradevăr, vor fi incluse în cerința subiectului. Cât privește realizarea unui demers didactic cu competențe specifice și conținuturi date, este ce se putea mai ușor. Trebuie să cunoști conținutul și etapele unei lecții în ordine, și totul curge de la sine. Creativitate maximă și e ok!
Dacă se dă din programa de liceu, este același lucru. Chiar de faci un proiect pentru liceu sau unul pentru clasa a III-a, etapele sunt aceleași, poate să difere tipul de lecție. Trebuie cunoscut conținutul științific, deci dogmatică, morală, VT, NT etc.

pai trebuie cunoscut continutul tuturor lectiilor, adica trebuia luat manualul de liceu si citit ca sa ai baza pentru un proiect.... biggrin.gif
Mesaj personal
Top
anivleju
Trimis: 18 Jul 2012, 12:30 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 313
Înscris: 15 Jun 11


Cu siguranță trebuie studiat. Dar temele pentru liceu se regăsesc în continuturile de specialitate pentru titularizare. Ar cam trebui să le știm!
Mesaj personal
Top
istocescu
Trimis: 18 Jul 2012, 01:06 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 713
Înscris: 19 Jul 08


QUOTE (didaia @ 17 Jul 2012, 10:14 PM)
QUOTE (anivleju @ 17 Jul 2012, 09:40 PM)
Geo Graff, când am spus că trebuie să învăț pe derost cele 5 competențe, m-am referit la COMPETENȚELE GENERALE. La disciplina religie, ca dealtfel la orice disciplină, acestea diferă. Iată-le pe cele de la religie ortodoxă:
1. Cunoașterea și iubirea lui Dumnezeu ca fundament al desăvârșirii și mântuirii omului
2. Utilizarea adecvată a limbajului din sfera valorilor religioase în diferite contexte de comunicare
3. Manifestarea valorilor și a cunoștințelor religioase în propriile atitudini și comportamente
4. Cooperarea cu ceilalți în rezolvarea unor probleme teoretice și practice, în cadrul diferitelor grupuri
5. Aplicarea învățăturii de credință în viața personală și a comunității

Competențele specifice, întradevăr, vor fi incluse în cerința subiectului. Cât privește realizarea unui demers didactic cu competențe specifice și conținuturi date, este ce se putea mai ușor. Trebuie să cunoști conținutul și etapele unei lecții în ordine, și totul curge de la sine. Creativitate maximă și e ok!
Dacă se dă din programa de liceu, este același lucru. Chiar de faci un proiect pentru liceu sau unul pentru clasa a III-a, etapele sunt aceleași, poate să difere tipul de lecție. Trebuie cunoscut conținutul științific, deci dogmatică, morală, VT, NT etc.

pai trebuie cunoscut continutul tuturor lectiilor, adica trebuia luat manualul de liceu si citit ca sa ai baza pentru un proiect.... biggrin.gif

Și câte manuale alternative sunt, ai posibilitatea de a ti le procura pe toate??? (Nu stiu cum e la Religie, dar la noi, la romana, sunt foarte multe manuale!!!) Eu zic să-ți faci rost de programele școlare. Acolo sunt și tematicile, pentru fiecare clasă în parte, nu numai competențele generale și competențele specifice.

Acest mesaj a fost modificat de către istocescu la data 18 Jul 2012, 01:07 PM


--------------------
Istocescu, - Studii Aprofundate de Etnologie si Folclor, Universitatea de stat Bucuresti, Facultatea de Litere, promoția 2002;
- profesor calificat de limba si literatura romana,
- Licențiată în Teologie Ortodoxă, Facultatea de Teologie Ortodoxă "Justinian Patriarhul" București, specializarea Teologie Didactică, promoția 2012 (8,62 medie ex.licență)

"Timpul este distanta dintre chemarea lui Dumnezeu si raspunsul omului" (Pr.Dumitru Staniloae).
Mesaj personal
Top
radumaria
Trimis: 18 Jul 2012, 02:30 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 108
Înscris: 13 Jul 12


QUOTE (anivleju @ 17 Jul 2012, 09:40 PM)
Geo Graff, când am spus că trebuie să învăț pe derost cele 5 competențe, m-am referit la COMPETENȚELE GENERALE. La disciplina religie, ca dealtfel la orice disciplină, acestea diferă. Iată-le pe cele de la religie ortodoxă:
1. Cunoașterea și iubirea lui Dumnezeu ca fundament al desăvârșirii și mântuirii omului
2. Utilizarea adecvată a limbajului din sfera valorilor religioase în diferite contexte de comunicare
3. Manifestarea valorilor și a cunoștințelor religioase în propriile atitudini și comportamente
4. Cooperarea cu ceilalți în rezolvarea unor probleme teoretice și practice, în cadrul diferitelor grupuri
5. Aplicarea învățăturii de credință în viața personală și a comunității

Competențele specifice, întradevăr, vor fi incluse în cerința subiectului. Cât privește realizarea unui demers didactic cu competențe specifice și conținuturi date, este ce se putea mai ușor. Trebuie să cunoști conținutul și etapele unei lecții în ordine, și totul curge de la sine. Creativitate maximă și e ok!
Dacă se dă din programa de liceu, este același lucru. Chiar de faci un proiect pentru liceu sau unul pentru clasa a III-a, etapele sunt aceleași, poate să difere tipul de lecție. Trebuie cunoscut conținutul științific, deci dogmatică, morală, VT, NT etc.

si eu m-am gandit la acelasi lucru, de a memora competentele generale, pt a putea intocmii(in cadrul examenului) un proiect cat mai complet.

cat despre contunuturile de liceu.......nu vreau sa ma gandesc, deoarece eu predau doar la 5-8, si sincer mi se pare o exagerare sa fim nevoiti sa studiem o programa si manuale ce nu le folosim. sa nu mai spun de cei care dau anul acesta pt prima oara si nu au predat niciodata. este revoltator!!!

chiar daca stim continutul, din specialitate, nu o sa putem adecva nivelului, cl. a IX-a, X..... pt ca nu le-am predat...................
Mesaj personal
Top
didaia
Trimis: 18 Jul 2012, 06:24 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 251
Înscris: 28 Jul 10


QUOTE (istocescu @ 18 Jul 2012, 01:06 PM)
QUOTE (didaia @ 17 Jul 2012, 10:14 PM)
QUOTE (anivleju @ 17 Jul 2012, 09:40 PM)
Geo Graff, când am spus că trebuie să învăț pe derost cele 5 competențe, m-am referit la COMPETENȚELE GENERALE. La disciplina religie, ca dealtfel la orice disciplină, acestea diferă. Iată-le pe cele de la religie ortodoxă:
1. Cunoașterea și iubirea lui Dumnezeu ca fundament al desăvârșirii și mântuirii omului
2. Utilizarea adecvată a limbajului din sfera valorilor religioase în diferite contexte de comunicare
3. Manifestarea valorilor și a cunoștințelor religioase în propriile atitudini și comportamente
4. Cooperarea cu ceilalți în rezolvarea unor probleme teoretice și practice, în cadrul diferitelor grupuri
5. Aplicarea învățăturii de credință în viața personală și a comunității

Competențele specifice, întradevăr, vor fi incluse în cerința subiectului. Cât privește realizarea unui demers didactic cu competențe specifice și conținuturi date, este ce se putea mai ușor. Trebuie să cunoști conținutul și etapele unei lecții în ordine, și totul curge de la sine. Creativitate maximă și e ok!
Dacă se dă din programa de liceu, este același lucru. Chiar de faci un proiect pentru liceu sau unul pentru clasa a III-a, etapele sunt aceleași, poate să difere tipul de lecție. Trebuie cunoscut conținutul științific, deci dogmatică, morală, VT, NT etc.

pai trebuie cunoscut continutul tuturor lectiilor, adica trebuia luat manualul de liceu si citit ca sa ai baza pentru un proiect.... biggrin.gif

Și câte manuale alternative sunt, ai posibilitatea de a ti le procura pe toate??? (Nu stiu cum e la Religie, dar la noi, la romana, sunt foarte multe manuale!!!) Eu zic să-ți faci rost de programele școlare. Acolo sunt și tematicile, pentru fiecare clasă în parte, nu numai competențele generale și competențele specifice.

Nu conteaza manualele, programa este aceeasi si fiecare manual, indiferent de editura, respecta programa.
Mesaj personal
Top
anivleju
Trimis: 18 Jul 2012, 08:46 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 313
Înscris: 15 Jun 11


Ok, sunt întru totul de acord, didaia!
Las' că o să strălucească soarele și pe strada noastră.
Mesaj personal
Top
radumaria
Trimis: 18 Jul 2012, 10:08 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 108
Înscris: 13 Jul 12


oare o sa primim si noi un model de subiect??? sunt f curioasa cand?
Mesaj personal
Top
anivleju
Trimis: 18 Jul 2012, 11:02 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 313
Înscris: 15 Jun 11


Model de subiect la religie, mai rar! Ce zic eu ,,mai rar'', niciodată! De fapt, vom rămâne doar cu visul.
Mesaj personal
Top
didaia
Trimis: 18 Jul 2012, 11:12 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 251
Înscris: 28 Jul 10


M am uitat si eu peste programa si la 5-8, 9-12 e Ok pentru ca ne da si competentele specifice si continuturile, deci asa o sa fie si la examen. Dar la 1-4 ne da obiective de referinta si exemple de activitati de invatare, deci tb sa invatam noi continuturile. La 1-4 au ramas obiectice cadru si de referinta si la 5-12 competente generale si specifice. Sau aveti o programa la 1-4 mai noua de 2008? confused06.gif
Mesaj personal
Top
anivleju
Trimis: 19 Jul 2012, 07:17 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 313
Înscris: 15 Jun 11


didaia, ceea ce vezi la 1-4 numite obiective de referință, sunt de fapt competențele specifice, rămase acolo ,,în stil vechi''. Iar conținuturile și activitățile de învățare sunt același lucru, ca și COMPETENȚELE GENERALE de la 5-8 care sunt OBIECTIVELE CADRU la 1-4 actualizate. Compară-le!

Sunt sigură că subiecele vor fi din gimnaziu, nicidecum din primar sau liceu.
Mesaj personal
Top
anivleju
Trimis: 19 Jul 2012, 07:36 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 313
Înscris: 15 Jun 11


Dragi colegi, vă recomand să citiți cu multă atenție cartea
DIDACTICA APLICATĂ - RELIGIE. Dacă n-o găsiți în librării, comandați-o pe net la
http://www.librarie.net/cautare-rezultate....plicata+religie
prin curier sau poștă. Este exact ceea ce ne trebuie. Eu mi-am luat-o și conține tot ce e de actualitate. Că doar vedeți în METODICA PREDĂRII RELIGIEI, foarte multe noțiuni sunt depășite, ca de exemplu proiectele didactice date. Sunt extrem de slabe, nu mai sunt de actualitate, sunt clasice, sunt incomplete, nu se mai pot utiliza la clasă decât schimbate total.
Mesaj personal
Top
0 utilizator(i) citesc acest subiect (0 vizitatori și 0 utilizatori anonimi)
0 utilizator(i):

OpțiuniPagini: (5) [1] 2 3 ... Ultimul » Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

 

 
  © 2002 SIVECO Romania SA. All Rights Reserved