Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> ce module pot sa predau, ce module pot sa predau
crass
Trimis: 15 Sep 2012, 08:55 PM

Utilizator avansat

Grup: Members

Sunt inginer, si secretarea a spus ca ma plateste ca necalificat pentru anumite module pe care le predau, deoarece nu am calificarea corespunzatoare.
Dati-mi un link unde pot vedea ce module pot preda conform calificarii mele. Cred ca acum la inceput de an scolar le va fi de folos multor ingineri. Noi avem multe specializari si diferite module.

Mesaj personal
cornelia_maria
Trimis: 15 Sep 2012, 09:02 PM

Utilizator activ

http://resurseumaneolt.wordpress.com/

centralizator_privind_disciplinele_de_învățământ_Discipline_tehnologice_2011

Centralizator_privind_disciplinele_de_învățământ_Pregătire_Instuire practică_2011
Mesaj personal
crass
Trimis: 15 Sep 2012, 09:42 PM

Utilizator avansat

Acolo este un centralizator al posturile care se pot ocupa prin concurs in functie de facultatea si disciplinele absolvite.
Pe mine ma intereseaza modulele din currculumul de predare la clasa.
Secretara mea spune ca nu pot preda modulul ~ Regimul juridic in transporturi rutiere~ pentru ca nu am facultatea de drept. Dar acest modul este trecut la curriculum pentru ingineri si contine legile pe care orice transportator trebuie sa le cunoasca respectiv: cate ore trebuia sa conduca si cate sa stationeze, ce este un contract de transport, ce inseamna conventia T.I.R. etc.