Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> plata cu ora, abuz isj
Boncea Cristi
  Trimis: 26 Sep 2012, 10:56 AM

La prima intervenție

Grup: Members

Sunt profesor titular in judetul Gorj, as vrea sa ma ajute cineva, este corect ca ISJ sa ia decizii privind acordarea orelor la plata cu ora?
D-l inspector general a adoptat o decizie in consiliul de administratie al ISJ prin care limiteaza profesorii titularii la 4 ore, la plata cu ora.
Este corect? sau este abuz?
Sunt incadrati suplinitori care au luat note de cinci si sub 5, iar titularii nu au voie ore la plata cu ora.
Mesaj personal
blacklitmouse
Trimis: 26 Sep 2012, 12:14 PM

Utilizator avansat

eu va respect nota mare si calitatea dvs de titular dar mai lasati si pe altii sa munceasca, nu e de ajuns 18+4 ore? cei cu nota 5 sunt la fel profesori ca si dvs la fel au invatat, poate multi dintre acestia in anii anteriori au avut note de 7,8,9,10 si nu au prins post titularizabil, nu putem fi toti titulari, dvs cam cate ori doriti?
Mesaj personal
MaraDoria
Trimis: 26 Sep 2012, 01:29 PM

Utilizator avansat

QUOTE (Boncea Cristi @ 26 Sep 2012, 10:56 AM)
Sunt profesor titular in judetul Gorj, as vrea sa ma ajute cineva, este corect ca ISJ sa ia decizii privind acordarea orelor la plata cu ora?
D-l inspector general a adoptat o decizie in consiliul de administratie al ISJ prin care limiteaza profesorii titularii la 4 ore, la plata cu ora.
Este corect? sau este abuz?