Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării



  Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Cum sa-i activez in rezolvarea de probleme, pe elevii mei?
roflorin
Trimis: 19 Feb 2013, 06:26 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 113
Înscris: 14 Jul 10


Cum pot sa-i fac pe elevii mei sa fie atrasi mai mult de rezolvarea de probleme la fizica?
Dumneavoastra cum reusiti sa faceti atragatorare orele de rezolvare de probleme?
Lucrez cu clase unde 4-5 elevi invata sistematic si isi fac temele, altii 4-5 nu deschid caietul de notite si raman doar cu ce prind din clasa si nici nu-i intereseaza temele, alti 4-5 elevi doar copie temele fara sa invete lectiile si mai am sa zicem 4-5 elevi pe care nu-i duce mintea, nici macar sa citeasca si sa inteleaga enuntul .

1.Daca faci problema la tabla restul stau si copie fara sa stie ce si cum si de unde.
2.Daca le dai fise se uita ca la avioane si nu fac nimic pana cand nu iese cineva la tabla sa rezolve.
3.Daca la dai fise si ii pui sa lucreze pe grupe, lucreaza doar unul din grupa restul se joaca si asteapta sa treaca timpul.
4. La teste daca nu le dau intrebari de teorie ... e vai de ei ce note primesc.

Adevarul e ca de cei 4-5 elevi care invata, restul au si mari probleme la matematica ceea ce pentru ei constituie o mare deficienta in ceea ce priveste relatia cu fizica.

Cum procedati dumneavoastra?
Mesaj personal
Top
nicleon
Trimis: 19 Feb 2013, 08:14 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 498
Înscris: 2 Feb 09


Unde predati, la gimnaziu sau liceu!
Mesaj personal
Top
alfreda
Trimis: 19 Feb 2013, 09:39 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 386
Înscris: 13 Dec 09


Sa iasă la tablă toți elevii, pe rând. Eu așa procedez. Este mai greu dar se pare că nu le displace metoda.
Mesaj personal
Top
alenig
Trimis: 19 Feb 2013, 09:46 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 1.162
Înscris: 19 May 04


Nu sunt profesor de fizica, dar imi amintesc cu placere de profesoara mea din liceu! Un dascal adevarat- fosta studenta a lui Stefan Procopiu...
Fizica este o disciplina care trebuie invatata prin experiment. Noi asa am invatat fizica in liceu: cu ore de laborator, module experimentale la fiecare ora!
Observ astazi ca fizica incepe sa fie invatata mai mult pe hartie (formule si calcule multe) - si chiar un distins dascal universitar facea aceasta observatie, cu ocazia unei inspectii de grad I:
"Nu ma mir ca nu prea mai vin studenti la Fizica- daca asa invata Fizica in invatamantul preuniversitar".
Fara ofensa!


--------------------
"Învățătura îți dă lumină dar nu te înalți decât prin caracter." ~(Ov.Denusianu)~
Mesaj personal
Top
docx
Trimis: 19 Feb 2013, 11:02 PM


Mentor
*****

Grup: Members
Mesaje: 10.906
Înscris: 7 Sep 08


QUOTE (alenig @ 19 Feb 2013, 09:46 PM)
"Nu ma mir ca nu prea mai vin studenti la Fizica- daca asa invata Fizica in invatamantul preuniversitar".
Fara ofensa!

Fara sa ma simt ofensata, copiii mai aleg si prin prisma carierei. Si o diploma in fizica ofera mai putine oportunitati decat una in matematica.
Mesaj personal
Top
LStoleriu
Trimis: 20 Feb 2013, 12:19 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Moderatori
Mesaje: 3.906
Înscris: 4 Sep 03


QUOTE (docx @ 19 Feb 2013, 10:02 PM)
Si o diploma in fizica ofera mai putine oportunitati decat una in matematica.

N-aș vrea să deturnez topicul dar, sincer, nu mă așteptam să spuneți tocmai matematică smile.gif
Chimie ... poate, geografie ... poate, inginerie .. posibil, economie, drept, franceză ... de acord, dar matematică ... no way!
E drept, în învățământ sunt mult mai puține catedre de fizică decât de matematică dar:
- Căutați câte institute de cercetări au profil fizică/materiale/chimie și câte au profil matematic.
- Căutați câte spitale au radioterapie (acolo e cel puțin un fizician).
- Știu cel puțin trei firme în zona mea și una în Brașov care au căutau preponderent fizicieni pe proiectare/testare de subansamble pe calculator (mai exact simulări cu element finit) și realizare softuri de navigație.

Și nu mă consider total rupt de piața de muncă pentru matematicieni - chiar știu pe cineva care de mai mulți ani vrea să renunțe la catedra de matematică și caută activ. N-a găsit. Poate îi puteți sugera ceva (în acest caz plecarea din țară e exclusă)?

Cheers!

Acest mesaj a fost modificat de către LStoleriu la data 20 Feb 2013, 12:21 AM
Mesaj personal
Top
Taticu
Trimis: 20 Feb 2013, 12:35 AM


Mentor
*****

Grup: Members
Mesaje: 18.853
Înscris: 3 May 06


In State diploma in matematica daca nu face frontiera cu informatica sau cu cercetarea operationala (cercetare aplicativa in optimizarea proceselor economice, fizice sau sociale) nu-ti poate folosi decat la catedra, preuniversitar (unde este mai usor de patruns, chiar si cu o diploma din alt domeniu) sau universitar (unde este foarte greu de patruns daca nu poti oferi unele rezultate notabile din cariera ta). Se pune accentul indeosebi pe practica, pe aplicatiile matematicii in celelalte domenii. In cercetarea fundamentala care in mare parte este sponsorizata se castiga mult mai putin decat in cercetarea aplicativa sau chiar decat in domeniu imediat aplicativ.

Acest mesaj a fost modificat de către Taticu la data 20 Feb 2013, 12:43 AM


--------------------
Mesaj personal
Top
LStoleriu
Trimis: 20 Feb 2013, 12:47 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Moderatori
Mesaje: 3.906
Înscris: 4 Sep 03


QUOTE (roflorin @ 19 Feb 2013, 05:26 PM)
Cum pot sa-i fac pe elevii mei sa fie atrasi mai mult de rezolvarea de probleme la fizica?

On topic.

Probabil nu sunt cel mai indicat să dau sfaturi. Doar am să vă povestesc niște întâmplări.

Un coleg pleacă mai demult în State, la o universitate, și primește un curs de fizică generală pentru absolveții de liceu care nu făcuseră suficientă fizică în liceu dar acum vroiau să urmeze carieră medicală unde li se cerea nu-știu-câte credite de fizică (pe care nu le aveau).
Cursul 1 - mișcarea liniară uniformă și uniform accelerată: totul bine și frumos, studenții mulțumiți.
Cursul 2 - mișcarea circulară: la sfârșit vine o delegație de studenți ”Ne-ați spus chestiile alea ... cum le zice ... sinus și cosinus. Alea trebuie să le învățăm pe de rost?!?”

Bănui că și dumneavoastră, ca și el, sunteți în poziția de a încerca să faceți fizica fără matematici înalte de genul ridicare la putere, funcții trigonometrice etc. E greu de făcut așa ceva, într-adevăr.


Dacă s-a pomenit de experiment mai sus, știu că se lucrează la un nou curriculum de fizică. Acum 7-8 ani, când s-a introdus cel pe care se învață acum, ideea (greșită, zic eu) a fost de a elimina cu totul unele capitole pentru a lăsa timp de aprofundare altora. Strategia noii comisii de curriculum este, se pare, reintroducerea unor capitole de bază tăind din adâncimea în care se merge în altele. Asta o să permită o gamă mai largă de experimente simple (fluide, electrostatică) și astfel poate o să fie mai atractivă și rezolvarea de probleme...


Cheers!

Acest mesaj a fost modificat de către LStoleriu la data 20 Feb 2013, 12:51 AM
Mesaj personal
Top
LStoleriu
Trimis: 20 Feb 2013, 12:48 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Moderatori
Mesaje: 3.906
Înscris: 4 Sep 03


QUOTE (Taticu @ 19 Feb 2013, 11:35 PM)
In State diploma in matematica

Știu, nu vorbeam decât strict de România.
În State și fizicienii și matematicienii o duc în general foarte bine.

Cheers!
Mesaj personal
Top
Kristina1c
Trimis: 20 Feb 2013, 12:55 AM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 156
Înscris: 15 Jul 11


Eu predau chimie si o metoda buna de a antrena toti elevii este sa lucrezi pe nivele .
Cand lucrez cu cei buni la tabla, elevii slabi au de lucrat in banca ceva foarte usor ( de gasit o formula in manual sau caiet , de inlocuit intr-o formula de calcul, de gasit si citit cateva definitii, etc) pt. notele 5-6.
Cand cei buni au inteles ce au de facut pot lucra singuri in banca iar la tabla vin pe rand cei slabi .

Important este ca fiecaruia sa i se ceara doar cat poate, in nici un caz nu-i vom face pe toti ingineri. Folosesc si experimentul dar si de aici doar cei buni raman cu cunostinte , pentu ceilalti este distractie dar tocmai aceasta face orele mai atragatoare. Si este un mare avantaj al acestor discipline , chiar si experimentul virtual , daca dispuneti de un asemenea material. mad17.gif
Mesaj personal
Top
docx
Trimis: 20 Feb 2013, 12:59 AM


Mentor
*****

Grup: Members
Mesaje: 10.906
Înscris: 7 Sep 08


In general matematicienii (si cu ceva informatica la bord) au domenii mai variate de angajare pe piata muncii. Chiar si la banci sau alte institutii de analiza matematico-financiaro-statistica. Nu m-am gandit strict la exploatarea domeniului, ci oriunde pe-o feliuta conexa.
Mesaj personal
Top
LStoleriu
Trimis: 20 Feb 2013, 01:15 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Moderatori
Mesaje: 3.906
Înscris: 4 Sep 03


QUOTE (docx @ 19 Feb 2013, 11:59 PM)
In general matematicienii (si cu ceva informatica la bord) au domenii mai variate de angajare pe piata muncii. Chiar si la banci sau alte institutii de analiza matematico-financiaro-statistica. Nu m-am gandit strict la exploatarea domeniului, ci oriunde pe-o feliuta conexa.

Da, cu ceva informatică se rezolvă multe dar e mai mult meritul informaticii.
Știu și eu fizicieni (români) în Londra la Barclays care fac exact asta, prognoză. Până la urmă e vorba de a manevra niște sisteme de ecuații PDE și după ceva specializare pe modelare în fizică te descurci binișor cu de-astea.

Fără cunoștințe babane de informatică, adică nu nivel de utilizator ci nivel de programator (și nu mă refer aici la noul concept de ”programator de aplicații web”) un matematician cred că are în România sensibil mai puține alternative de a-și practica profesia în afara învățământului decât un fizician cu același nivel de cunoștințe informatice.

Cheers!
Mesaj personal
Top
gabriel nicolae teodorescu
Trimis: 20 Feb 2013, 07:39 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 2.902
Înscris: 19 Jan 09


... evident fizica fara matematica nu se poate. Insa multi dintre elevi/studenti nu si-au dezvoltat o abilitatile pt fizica, ... cauze destule. In cazul elevilor multi nu pot aplica in situatii concrete cele invatate, existand si o discrepanta cu matematica,..., multi colegi, predam initial la a -IX-a sa zicem cam doua ore, notiunile minimale de matematica, de care avem nevoie la fizica(exista o neconcordanta intre programe inca din gimnaziu). Ce am constat in ultimii ani, un nr semnificativ de studenti de la chimie, stiinte ingineresti, si chiar la studii economice, au cunostiinte solide in domeniul fizicii.
... Tot in asentimentul domnului Stoleriu, la ora actuala fizica ofera mai mult decat oportunitati!. In plus in Ro majoritatea celor de fizica s-au specilizat si pe informatica si programare, atat doar datorita diminuarii in urma cu ani a nr. de ore multi au trecut pe info, sau Tic, in preuniv. Tot datorita situatiei actuale din Ro elevii f buni iau calea vestului si nu numai, unde au alte posibilitati de perfectionare si realizare profesionala. Marele pacat este ca nu se intorc.
Oricum viitorul ca intotdeauna va apartine Fizicii, si stiintelor conexe. De ce ... pt ca tot ce ne inconjoara este legat de FIZICA. Fizica cu ramurile ei ca si stiinte a rezolvat si rezolva cam toate problemele societatii contemporane, incepand de la optimizarile in inginerie, si pana la domeniul economic si social, prin legitatile ei si modelarile corespunzatoare. Depinde de noi cum ii putem atrage, forma,..., dar mai ales pastra pe cei f. buni.

... problema este alta, cea referitoare la faptul ca elevii nu stiu sa invete, apoi mai exista si o categorie destul de numeroasa de dezinteresati de scoala in general.
Consider ca pana nu se depaseste acel prag al mediocritatii suficiente, nu putem vorbi de performanta. Se vorbeste peste tot de manuale si programe aerisite si prezentare fenomenologica. Insa cate scoli dispun de laboratoare adecvate pt realizarea experimentelor in fizica? ...

... in loc de incheiere... Fizica presupune insa si pasiune, dar si foarte multe ore de studiu pt a ajunge la un nivel minim de performanta.

Acest mesaj a fost modificat de către gabriel nicolae teodorescu la data 20 Feb 2013, 07:47 AM


--------------------
Mesaj personal
Top
roflorin
Trimis: 20 Feb 2013, 10:07 AM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 113
Înscris: 14 Jul 10


Observ ca discutia de la intrebarea mea a cam deviat spre o alta tema destul de interesanta si aceasta.
Insa revenind...
Lucrez la gimnaziu si fac multe ore cu experiment. Mi-ar place sa fac si mai multe dar ... (si aici stiti cauzele). Insa trebuie sa fac si ore de comunicare-insusire de noi cunostinte si ore de consolidare a cunostintelor prin rezolvare de probleme.
Cred ca ar merge sa scot cate un elev la fiecare relatie. Adica unul scrie datele problemiei, unul reprezinta fortele, altul scrie echilibrul fortelor, altul scrie relatia de calcul a fortelor ce intervin, altul face calculele... Si pas cu pas pana rezolvam problema.
Insa gasesc doau neajunsuri la metoda asta: 1. cum ii notez pe elevi la o astfel de ora si 2. elevilor ce nu se pregatesc trebuie sa le dictezi ce sa scrie pe tabla.
Alte posibilitati?

Va multumesc !
Mesaj personal
Top
roflorin
Trimis: 24 Feb 2013, 10:54 AM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 113
Înscris: 14 Jul 10


Am dat o problema la teoremele lui Kirchhoff sub forma unui test de verificare. Facusem lectia de insusire a cunostintelor apoi o lectie de rezolvare de probleme.
Bine inteles ca erau nepregatiti.
Intrucat scopul meu este, nu le pun note mici,ci sa-i fac sa invete..., in ultimile 10 minute i-am lasat cu caietele deschise sa se ajute de ele. Sa aiba un model la elementele retelelor si modul de aplicare al teoremelor.
Ma intrebau ca nu seamana aplicatia cu teoria, ca la aplicatii am avut intensitatile I4, I5 si in problema lor nu aveau , ce fac ei?
Sper sa inteleaga ca e important sa isi ia notite corect si complet si sa mai inteleaga ca trebuie sa fie atenti al prezentarea cunostintelor.
Altfel spus daca nu reusesc sa-i invat fizica, macar sa-i invat sa invete.
Mesaj personal
Top
maria_oniga
Trimis: 24 Feb 2013, 01:06 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 837
Înscris: 17 Sep 09


Din mesajul dumneavoastră înțeleg că nici măcar legea I a lui Kirchhoff n-au “prins-o”. Pentru a avea un feed-back imediat (mai mult ei, decât dumneavoastră), după ce-ați ajuns la expresia matematică a legii, eventual ați enunțat-o, trimiteți 4-6 copii la tablă (simultan) și le cereți să reprezinte un nod. Veți avea surpriza să constatați cum încep toți să reprezinte rețele, etalându-și care mai de care valoarea “artistică”. Îi întrerupei elegant, mergeți la tablă și desenați un punct. Nu spuneți nimic, zâmbiți. Uitați-vă la fețele lor, majoritatea vor transmite același mesaj: “ce prost sunt!”. Dar sigur vor fi învățat ceva din asta. Apoi treceți un alt elev sa adauge un număr de ramuri care se întâlnesc în nodul respectiv, apoi un altul să adauge la întâmplare sensuri pe fiecare ramură, altul să identifice fiecare sens ales și în final un altul să scrie expresia legii I a lui Kirchhoff. Vă asigur că vor ști să aplice legea în orice situație.
Nu la fel stau lucrurile cu legea a II-a. Aici, abia de aud prima dată de sens orar și antiorar, că la ei e doar stânga și dreapta, apoi sunt și celelalte condiționări și analogii, dar ar trebui să fiți mulțumit dacă o mână de elevi dintr-o clasă normală o pricep și știu să o aplice. Cea mai corectă, logică și fluentă prezentare o găsiți în manualul lui Doina Turcitu, Ed. Radical. Dar nici cu o prezentare impecabilă a dumneavoastră nu cred să reușiți să-i faceți să o înțeleagă pe cei mai mulți dintre elevi. Poate după un număr de ore, nu una, maxim două, cât îi este alocat. Mai ales că cei mai mulți dintre ei cu ce-au prins din clasă rămân.
Mă întreb, dacă le-ați dat la test doar o problemă/probleme, de ce nu i-ați lăsat de la început cu caietele și manualele deschise? Eu așa procedez. Cei care vor doar probleme la test, au liber la toate sursele. Preferă însă cu ele închise. biggrin.gif


--------------------
Școala are nevoie, nu de profesori geniali, ci de dascăli înflăcărați. Nu de lumini care orbesc, ci de făclii care conduc.
Mesaj personal
Top
roflorin
Trimis: 24 Feb 2013, 02:36 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 113
Înscris: 14 Jul 10


O parere avizata pentru care va multumesc.
Nu i-am lasat cu caietele pentru ca era o retea simpla cu 2 noduri, 3 laturi si doua ochiuri fundamentale.
Ma asteptam sa cunoasca, sa fi invatat pentru ca am facut si aplicatii dar aveau si tema rezolvata asa ca am dedus ca-s pregatiti. Si cand colo sa vezi note frumoase!!!
Oricum ma pot duce si acum dupa test sa-i pun sa deseneze noduri, sensuri ale intensitatilor....
Multumesc mult!
Mesaj personal
Top
pescarus
Trimis: 3 Mar 2013, 11:36 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 2.653
Înscris: 13 Dec 05


Acum doi ani am predat matematică la o clasă de romi. Nu învățau acasă nimic, nu își făceau temele...Dacă am dat nota 3 am avut probleme...Așa că am schimbat abordarea...Îi învățam un singur tip de exercițiu...toți treceau pe rând la tablă și rezolvau exerciții cu aceleași cerințe dar cu alte date. Ora următoare test de 5 minute cu problema respectivă, fiecare elev având alte date la problemă. Așa am reușit măcar minimul să-l fac cu ei.


--------------------
Mesaj personal
Top
adria_m
Trimis: 3 Mar 2013, 11:43 AM


Mentor
*****

Grup: Members
Mesaje: 17.817
Înscris: 18 Mar 10


QUOTE (pescarus @ 3 Mar 2013, 10:36 AM)
Acum doi ani am predat matematică la o clasă de romi. Nu învățau acasă nimic, nu își făceau temele...Dacă am dat nota 3 am avut probleme...Așa că am schimbat abordarea...Îi învățam un singur tip de exercițiu...toți treceau pe rând la tablă și rezolvau exerciții cu aceleași cerințe dar cu alte date. Ora următoare test de 5 minute cu problema respectivă, fiecare elev având alte date la problemă. Așa am reușit măcar minimul să-l fac cu ei.

cool20.gif happy30.gif
Daca ii tineai si peste program, garantat isi faceau si temele wink.gif sign28.gif
Mesaj personal
Top
dora^
Trimis: 3 Mar 2013, 11:47 AM


Mentor
*****

Grup: Members
Mesaje: 19.688
Înscris: 1 Sep 04


QUOTE (roflorin @ 19 Feb 2013, 05:26 PM)
Cum pot sa-i fac pe elevii mei sa fie atrasi mai mult de rezolvarea de probleme la fizica?
Dumneavoastra cum reusiti sa faceti atragatorare orele de rezolvare de probleme?
Lucrez cu clase unde 4-5 elevi invata sistematic si isi fac temele, altii 4-5 nu deschid caietul de notite si raman doar cu ce prind din clasa si nici nu-i intereseaza temele, alti 4-5 elevi doar copie temele fara sa invete lectiile si mai am sa zicem 4-5 elevi pe care nu-i duce mintea, nici macar sa citeasca si sa inteleaga enuntul .

1.Daca faci problema la tabla restul stau si copie fara sa stie ce si cum si de unde.
2.Daca le dai fise se uita ca la avioane si nu fac nimic pana cand nu iese cineva la tabla sa rezolve.
3.Daca la dai fise si ii pui sa lucreze pe grupe, lucreaza doar unul din grupa restul se joaca si asteapta sa treaca timpul.
4. La teste daca nu le dau intrebari de teorie ... e vai de ei ce note primesc.

Adevarul e ca de cei 4-5 elevi care invata, restul au si mari probleme la matematica ceea ce pentru ei constituie o mare deficienta in ceea ce priveste relatia cu fizica.

Cum procedati dumneavoastra?

QUOTE (roflorin @ 28 Feb 2013, 08:01 AM)

Va dati seama ca nu-l scoti pe elev din clasa,  tu fiind cu zambetul pe buze. Arati ca un descreierat atunci, cu pumnii stransi de furie si cu spume la gura, tremurad de nervi... Cred ca cel putin din limbajul trupului intelege ca daca ar avea replica asta ar putea sa se termine rau pentru el.



Eu zic că te descurci și singur! laugh.gif laugh.gif


--------------------
user posted image


"Femeile sunt creaturi menite să fie iubite, nu înțelese."
Oscar Wilde
Mesaj personal
Top
pescarus
Trimis: 3 Mar 2013, 11:54 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 2.653
Înscris: 13 Dec 05


QUOTE (adria_m @ 3 Mar 2013, 11:43 AM)
QUOTE (pescarus @ 3 Mar 2013, 10:36 AM)
Acum doi ani am predat matematică la o clasă de romi. Nu învățau acasă nimic, nu își făceau temele...Dacă am dat nota 3 am avut probleme...Așa că am schimbat abordarea...Îi învățam un singur tip de exercițiu...toți treceau pe rând la tablă și rezolvau exerciții cu aceleași cerințe dar cu alte date. Ora următoare test de 5 minute cu problema respectivă, fiecare elev având alte date la problemă.  Așa am reușit măcar minimul să-l fac cu ei.

cool20.gif happy30.gif
Daca ii tineai si peste program, garantat isi faceau si temele wink.gif sign28.gif

Aveau în școală program de teme dar ...dacă nu lucrează efectiv nu învață nimic.


--------------------
Mesaj personal
Top
adria_m
Trimis: 3 Mar 2013, 12:07 PM


Mentor
*****

Grup: Members
Mesaje: 17.817
Înscris: 18 Mar 10


QUOTE (pescarus @ 3 Mar 2013, 10:54 AM)
QUOTE (adria_m @ 3 Mar 2013, 11:43 AM)
QUOTE (pescarus @ 3 Mar 2013, 10:36 AM)
Acum doi ani am predat matematică la o clasă de romi. Nu învățau acasă nimic, nu își făceau temele...Dacă am dat nota 3 am avut probleme...Așa că am schimbat abordarea...Îi învățam un singur tip de exercițiu...toți treceau pe rând la tablă și rezolvau exerciții cu aceleași cerințe dar cu alte date. Ora următoare test de 5 minute cu problema respectivă, fiecare elev având alte date la problemă.  Așa am reușit măcar minimul să-l fac cu ei.

cool20.gif happy30.gif
Daca ii tineai si peste program, garantat isi faceau si temele wink.gif sign28.gif

Aveau în școală program de teme dar ...dacă nu lucrează efectiv nu învață nimic.

Am observat ca daca-i scoti pe rand la tabla, lucreaza mai cu spor wink.gif
Mesaj personal
Top
0 utilizator(i) citesc acest subiect (0 vizitatori și 0 utilizatori anonimi)
0 utilizator(i):

Opțiuni Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

 

 
  © 2002 SIVECO Romania SA. All Rights Reserved