Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Pagini: (3) [1] 2 3  ( Primul mesaj necitit ) Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Declarația ministrului, Oare să fie 100% adevărat?
anca82
Trimis: 6 Aug 2013, 08:56 AM

Utilizator activ

Grup: Members

"O școală va fi atât de bună cât de buni sunt profesorii. Dacă îți intră elevi buni pe mâna unor profesori slabi, școala va fi slabă. Dacă îți intră elevi slabi pe mâna unor profesori buni, acei elevi au șansa să crească", a mai spus Pricopie

Citeste mai mult pe RTV.NET: http://www.rtv.net/salariul-unui-profesor-...l#ixzz2bAIvkMz1
Mesaj personal
max24
Trimis: 6 Aug 2013, 10:24 AM

Utilizator avansat

laugh.gif Asta-i demna de "cugetare" la un pahar de bautura.
El zice aici ca reusita elevului depinde DOAR de profesor, ceea ce este fals.
Reusita elevului depinde si de implicarea si efortul depus de elev.
Eu ma intreb, de ce trebuie sa fie ministrii ai educatiei doar oameni care nu au predat o ora in preuniversitar?

Acest mesaj a fost modificat de către max24 la data 6 Aug 2013, 10:25 AM
Mesaj personal
max24
Trimis: 6 Aug 2013, 10:40 AM

Utilizator avansat

"ministri", nu ministrii, scuze
Mesaj personal
Leone-71
Trimis: 6 Aug 2013, 11:24 AM

Mentor

QUOTE (anca82 @ 6 Aug 2013, 06:56 AM)
"O școală va fi atât de bună cât de buni sunt profesorii. Dacă îți intră elevi buni pe mâna unor profesori slabi, școala va fi slabă. Dacă îți intră elevi slabi pe mâna unor profesori buni, acei elevi au șansa să crească", a mai spus Pricopie