Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Subiect închisSubiect nou Sondaj nou

> de unde luam informatii?, elevii nu au de unde lua informatiile, chiar daca paote vor...
laurix_89
  Trimis: 2 Apr 2005, 10:42 PM

Utilizator
**

Grup: Members

Hello. Eu sunt o eleva de liceu si am inceput subiectul asta pentru ca mi se pare de-a dreptul ridicol ce se intampla. Si nu numai in Romania se intampla asta, din pacate. Dar in alte tari macar gasesti mai multe informatii. Am fost la RIUF si am ajuns la concluzia ca singurele lucruri cu adevarat folositoare erau seminariile. Standurile au fost aproape inutile. Peste tot iti dadeau adresa de internet si te rugau sa cauti acolo si, eventual, iti mai dadeau si cate o brosura. Ce rost avea atunci sa mai mergem, daca tot nu te puteau sfatui ei? da, te ajutau daca aveai vreo problema personala, dar foarte putini au fost cei cu adevarat dispusi sa iti explice totul.