Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Asistenti de farmacie, 2 sau 3 ani de studiu, In cadrul Scolilor postliceale sanitare, sectia asistenti de farmacie care este durata de scolarizare?
vasi2sister
Trimis: 29 Jan 2006, 05:34 PM

La prima intervenție

Grup: Members

Sunt elev al unei scoli postliceale sanitare (particulare) in cadrul sectiei asistenti de farmacie, in primul an. La inscriere ni s-a spus ca vom face 2 ani, in septembrie a aparut un proiect de lege care vrea sa faca scoala de 3 ani numai ca acest proiect nu a fost votat, aprobat sau publicat in Monitorul Oficial prin urmare pentru noi nu exista. Dar patroni au hotarat deja ca vom face 3 ani (numai ce ne-au anuntat) Au spus clar ca vom face aceeasi materie pentru 2 ani dar in 3 prin urmare sa ne bucuram ca vom avea programul mai aerisit. In schimb noi nu dorim sa o lalaim pe banii nostrii (400 euro/an momentan)inca un an mai ales avand in vedere ca deja am facut un semestru cu programa pentru 2 ani urmand ca acum sa se redistribuie materia ramasa in 3 ani. Am sunat la alte scoli si cele de stat au spus ca fac 2 ani ca nu sa votat nimic in alt sens iar cele particulare au spus ca se fac 3 ani. Noi ce putem face? Putem face ceva? E posibilitatea ca legal sa se poata face de catre uni 2 ani si de catre alti 3 ani si la final sa avem aceleasi certificate de absolvire?
Scoala vizata este SCOALA POSTLICEALA SANITARA SF. LUCA TULCEA.
SUSTIN CA MINISTERUL ÎI OBLIGA SA FACA 3 ANI