Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Subiect închisSubiect nou Sondaj nou

> Retragere diploma, ...pentru inscriere la o a 2a facultate
roxana86
Trimis: 17 Jul 2006, 09:16 PM

Utilizator avansat

Grup: Members

sunt studenta la ASE- Finante, trec acum in anul 2 si vreau sa mai dau la Sociologie (UB). problema mea e ca nu pot sa-mi iau diploma de bac in original de la ASE (am depus-o la inceputul anului universitar) desi sunt pe loc cu taxa si din cate stiu eu e dreptul meu sa fac o alta facultate la buget (unde voi depunde originalul).

doamna secretara refuza sa-mi elibereze diploma...zice ca nu are timp de asta acum, ca au inceput inscrierile...si mie imi trebuie diploma pana pe 20.07...

intrebarea mea este: are dreptul sa imi retina diploma daca eu vreau sa o retrag temporar?

--------------------
...ce nu te distruge te slabeste...
Mesaj personal
Székely Levente
Trimis: 18 Jul 2006, 07:38 AM

Utilizator avansat

Grup: Moderatori

Nu are dreptul. Fa o cerere prin care sa ceri eliberarea diplomei pentru a-ti face copii legalizate. Trebuie sa ti-o elibereze. Dupa aceea cu originalul mergi la sociologie, iar secretarei ii duci o copie legalizata. smile.gif
Mesaj personalTrimite email
roxana86
Trimis: 18 Jul 2006, 08:51 PM

Utilizator avansat

multumesc pt raspuns.