Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării



  Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> teste suplimentare pentru clasele intensiv engleza sau informatica, sunt legale testele suplimentare date la nivel local, in cadrul liceului la care ai intrat deja pe baza algoritmului de repart
niuracika
Trimis: 19 Jul 2006, 09:26 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 9
Înscris: 31 May 06


Domnilor moderatori,
Va rog sa ma ajutati sa inteleg ,asa cum ati mai facut-o si alta data, cu multa amabilitate si claritate urmatorul aspect:
1 Legalitatea impunerii sustinerii unor noi teste la nivelul liceului in care a avut loc deja repartitia computerizata pe baza algoritmului bine cunoscut.
Ma refer la un nou test de matematica, cuprinzand materia claselor 5-8, pentru a
intra la clasele de intensiv informatica!!!!!!!
Logica mea imi spune ca pot fi admisi toti cei care opteaza la inscriere pentru o asemenea clasa, pana se completeaza tote locurile, binenteles in ordinea ierarhica deja stabilita la repartitia computerizata, care a tinut o data seama de nota de la matematica, prin structura algoritmului sau.
2 Legalitatea impunerii unui nou test de limba moderna, cand acesta a fost deja promovat, inaintea testelor nationale, pentru a putea opta la clase bilingve sau intensive de limbi straine ?
Consider ca pot fi admisi toti cei care opteaza la inscriere pentru o asemenea clasa
intensiv limba moderna, daca fac dovada ca au dat si au si promovat testul din mai,cu adeverinta respectiva.Binenteles si aici completarea locurilor sa se faca respectand ierarhia din repartitia computerizata.
Numai in cazul in care raman locuri neocupate, prin lipsa candidatilor care sa aiba testul de limba moderna ,sa fie sustinut un test de departajare pentru cei care opteaza si se incadreaza ierarhic. Dar, in general exista cate o singura clasa de intensiv limba moderna si destui elevi (nu este nevoie decat de 28-30) care s-au obosit din timp sa -si asigure viitorul !!
Din gandurile mele:
-sunt bucuroasa pentru rezultatele obtinute de fetita mea-este in pozitia 26 intr-un liceu cu elevi foarte buni , care acum , prin "grija" cadrelor didactice spre perfectiunea dorita pe plan local trebuie sa mai sustina alte examene, caci cele nationale nu se ridica la inaltimea exigentei domniilor lor!!! (ca sa gasesc o explicatie a demersului...., probabil obladuit de MEC, sau exista autonomie locala,care nu respecta regulile generale........)
-in definitiv nu este nici o tragedie daca nu faci o ora in plus la aceste clase intensive...viata este inainte si sunt atitea lucruri frumoase de facut si adesea le pierdem....Ma zbateam pentru un principiu-Corectitudinea.
-informatica nu este matematica
-ar trebui facut instructaj prin scoli pentru ca, cel putin un cadru didactic, de preferat profesorul de matematica sau si mai bine cel de informatica , nu neaparat dirigintele clasei a 8 a, sa poata explica in cunostinta de cauza , corect algoritmul de repartizare si sa poata sfatui parintii si elevii principiul completarii fiselor de optiuni. Acum, dupa ce au trecut acele momente imi este foarte clar de ce apar atatea situatii disperate post repartitie.Exista destule cadre didactice care nu stiu
ce-i cu acest algoritm si ce vrea el!!!!
-multumesc fetitei mele, care m-a invatat sa ma descurc cat de cat cu aceasta minunata inventie : calculatorul si netul, sa pot deschide lumea si sa inteleg mai repede si mai usor...Daca as intelege si gramatica virgulelor ar fi bine..
Dar se pare ca dupa o varsta nu se mai poate face chiar orice.
Este buna perioada acumularilor "sugative"
-multumesc moderatorilor si forumistilor-am fost repartizati de la prima optiune,
bine gandita,dar am avut si cu CE!!!

Cu stima
0 mamica confused06.gif
Mesaj personal
Top
Cătălin Ștefan
Trimis: 20 Jul 2006, 10:21 AM


SIVECO România - Technical Support Engineer
****

Grup: SIVECO Romania
Mesaje: 348
Înscris: 3 Jun 04


QUOTE (niuracika @ 19 Jul 2006, 09:26 PM)
Domnilor moderatori,
Va rog sa ma ajutati sa inteleg ,asa cum ati mai facut-o si alta data, cu multa amabilitate si claritate urmatorul aspect:

1 Legalitatea impunerii sustinerii unor noi teste la nivelul liceului in care a avut loc deja repartitia computerizata pe baza algoritmului bine cunoscut.
Ma refer la un nou test de matematica, cuprinzand materia claselor 5-8, pentru a
intra la clasele de intensiv informatica!!!!!!!
Logica mea imi spune ca pot fi admisi toti cei care opteaza la inscriere pentru o asemenea clasa, pana se completeaza tote locurile, binenteles in ordinea ierarhica deja stabilita la repartitia computerizata, care a tinut o data seama de nota de la matematica, prin structura algoritmului sau.

Stimata Doamna Rusu,

1. Privind intrarea in cadrul unui liceu la o clasa de informatica intensiv metodologia de admitere nu contine prevederi in acest sens.
Astfel ramane ca aceasta chestiune sa fie organizata local drept urmare liceul unde a fost admisa fiica dvs. are toata libertatea si legalitatea sa organizeze acest test suplimentar. Privind tematica testului evident ca fiecare si-ar dori ce il avantajeaza mai mult dar consider ca liceul din experienta anilo trecuti are anumite motive pentru care alege un anume tip de test si o anumita materie in detrimentul alteia. Consider ca pe aceasta tema nu prea ar fi multe de spus din moment ce este legal ceea ce se intampla.

Daca imi permiteti o parere: din perspectiva celui care mai demult am terminat un liceu intr-o clasa cu informatica intensiv pot sa va spun ca mi se pare mai mult decat indreptatit si binevenit acest test. Consider ca fara acest test primii din liceu ca medie s-ar avanta sa se inscrie la aceaste clase intensive necunoscand prea clar ce inseamna o clasa cu profil intensiv. Am avut colegi de liceu care au regretat prin clasa a X-a ca s-au inscris la clasa intensiv dar pentru unii a fost prea tarziu sa incerce o reorientare. Unii au reusit insa ceilalti au ramas poate pentru toate viata cu gustul amar al orientarii gresite desi au absolvit un liceu "de top" intr-o clasa "de top".
Consider ca prin sustinerea acestui test sunt incurajati cei care isi doresc cu adevarat optiunea intensiva si sunt descurajati cei care s-ar fi inscris acolo in virtutea inertiei sau a ideei de cea mai buna clasa.


In ceea ce priveste pct. 2) si restul mesajului formulat de dvs. dati-mi voie sa va raspund printr-un Mesaj Personal.


Felicitari pentru reusita fiicei dvs. si multumim pentru aprecierile pe care ni le-ati adresat.

Numai bine,


--------------------
Cătălin Ștefan
SIVECO România
Mesaj personalPagina web a utilizatorului
Top
niuracika
  Trimis: 20 Jul 2006, 02:27 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 9
Înscris: 31 May 06


Domnule Catalin Stefan,
Sunteti formidabil de atent si promt ! Va multumesc din suflet ca nu ma lasati singura cu moara nervilor mei, care probabil, dupa atatea luni de incordare se invirte prea tare si viseaza la vacanta si nu la noi examene!
Si eu gasesc oportuna o triere a celor care se selectioneaza natural, prin optiunea pe care o fac pentru o clasa de intensiv informatica, dar nu chiar prin aplicarea unui nou test de matematica, in plina vara si dupa atatea examene si asteptari.
Daca nu exista alt criteriu decat nota de la matematica, asta, deoarece, nu se prea face informatica, decat optinal in unele scoli generale, in perioada claselor
5-8, atunci, celor care cred cu convingere ca vor intensiv informatica sa li se aplice o noua ordonare, strict dupa nota de la matematica. Intr-adevar, o medie generala de admitere nu spune mare lucru despre inclinatiile si posibilitatile de finalizare a unei clase speciale de informatica.
Prefer nota pe care au obtinut-o in conditiile unui examen standard ,egal pentru toti si nu cea dintr-un examen local, care poate ridica semne de intrebare in lumea noastra ce scapa usor de sub control .
Ca sa vedeti ca fac o discutie de principiu , va marturisesc ca fetita mea nici nu vrea sa opteze pntru o asemenea clasa de intensiv informatica, desi pentru varsta ei se afla dincolo de stadiul unui simplu utilizator. Nu stim ce a compilat, de a ajuns la aceasta concluzie, avandu-l pe tata matematician, cu vechime de 36 de ani in programare ?!
Noi parintii suntem convinsi ca fiecare face cel mai bine in viata numai ce il atrage cu adevarat. Asa ca este libera sa aleaga , nu sa calculeze ce ar fi mai practic sa
dezvolte.
Ca sa revin asupra selectiei viitorilor informaticieni as propune sa fie analizate si foile matricole,cu notele de la mate si dovada participarii la concursuri si olimpiade
de informatica ,nu numai de matematica .O gandire matematica se impune, dar informatica nu este MATEMATICA.
Oricum ar fi , dar sa fie standardizat , sa se stie din timp, elevii sa fie preorientati
asupra tot ce inseamna viata in informatica, nu numai imaginea de utilizator de calculator, instrumentul viitorului pentru toti.
Va multumesc pentru raspuns si rabdarea de a asculta(citi).
Poate opiniile acestea si ale altora vor conduce la realizarea unor standarde de selectie.
Cu stima si sa auzim de oameni multumiti.
Mamica pentru toti.

Mesaj personal
Top
atnat
Trimis: 19 Jul 2007, 10:39 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 189
Înscris: 31 Aug 06


La scala noastra s-a hotarat in Consiliul de Administratie ocuparea locurilor de la Informatica intensiv dupa media obtinuta la testele nationale la matematica.
Mesaj personal
Top
0 utilizator(i) citesc acest subiect (0 vizitatori și 0 utilizatori anonimi)
0 utilizator(i):

Opțiuni Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

 

 
  © 2002 SIVECO Romania SA. All Rights Reserved