Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> vreau sa fiu educatoare, ce trebuie sa fac?
AlexaV
Trimis: 26 Jun 2007, 01:52 AM

Începător
*

Grup: Members

Buna ziua!

Sunt studenta la drept in an terminal si as dori sa lucrez in invatamantul pre-scolar dupa absolvire.
Ma poate ajuta cineva sa aflu ce calificare, ce cursuri pot urma, unde si cat costa pentru a putea fi educatoare?
Mentionez ca nu am absolvit liceu cu profil pedagogic, dar am experienta de lucru cu copii prescolari, cunosc si limba engleza.

Multumesc mult!
Mesaj personal
manolici
Trimis: 26 Jun 2007, 10:25 AM

Utilizator avansat

Trebuie sa urmezi cursurile Facultatii de Stiinte ale Educatiei (3 ani).
Mesaj personal
AlexaV
Trimis: 27 Jun 2007, 12:31 AM

Începător
*

Multumesc pentru raspuns, ma voi interesa.

Am mai auzit de niste cursuri de 1 an (doua semestre) la Universitatea Bucuresti - Colegiul unversitar de institutori. Stiti cumva daca se poate face o echivalare a studiilor superioare (alt profil - drept, in cazul meu) plus acest curs de 1 an cu absolvirea Facultatii de Stiinte ale Educatiei?
Mesaj personal
madalina_voicu
Trimis: 27 Jun 2007, 12:36 AM

Utilizator avansat

in nici un caz nu se poate, disciplinele de studiu fiind diferite. suna la 021-7452020- secretariatul facultatii si intereseaza-te.

nu mai exista colegiul, s-a transformat in facultatea despre care vorbea manolici. cursurile sunt de 3 ani la zi.

ca o alternativa, poti incerca si la CREDIS.