Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> Profil filologie, as dori cateva informatii
Cami28
Trimis: 5 Dec 2007, 10:13 PM

Utilizator
**

Grup: Members

Buna ziua. Nu stiu daca aici e locul potrivit sa intreb, dar am sa-mi incerc norocul.

Sunt eleva in clasa a VIII-a si as dori ca la liceu sa ma duc la profilul filologie, dar nu reusesc sa gasesc mai multe informatii despre acest profil. Vreau sa ma duc la intensiv engleza si sunt curioasa sa stiu cam cate ore de engleza se fac la acest profil si cam cate ore din celelalte materii (lb. romana, lb. moderna 2 -germana la mine-, latina daca se face, matematica, fizica, chimie, istorie, geografie s.a.) se fac.

Si imi poate explica cineva care e diferenta dintre intensiv engleza si bilingv engleza? La mine in oras nu este la nici o scoala bilingv engleza, doar intensiv, dar as vrea totusi sa aflu.

Multumesc.
Mesaj personal
And-Ray
Trimis: 5 Dec 2007, 10:19 PM

Utilizator avansat

Si eu sunt interesat biggrin.gif Astept si eu raspunsuri tongue.gif
Mesaj personal
Cami28
Trimis: 6 Dec 2007, 05:28 PM

Utilizator
**

Deci imi poate raspunde cineva, va rog?
Mesaj personal
And-Ray
Trimis: 8 Dec 2007, 08:02 PM

Utilizator avansat

Nimeni la filologie sa ne spuna si noua cum este ?
Mesaj personal
kinderitza
Trimis: 8 Dec 2007, 08:13 PM

Utilizator activ