Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării

Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> profesor documentarist
ralu192000
  Trimis: 3 Apr 2008, 05:32 PM

Utilizator
**

Grup: Members

Buna ziua!
Am cautat subiecte care sa trateze problema asta,dar sunt prea putine,asa ca o sa lansez inca unul.
Sunt profesor titular de limba engleza in mediul rural si de curand in comuna s-a aprobat infiintarea unui post de profesor documentarist. Mi s-a propus sa ma inscriu si eu la concurs, asta insemnand ca nu voi mai avea ore, ci voi sta tot timpul la CDI, efectuind activitatile specifice acestui nou post.
Intrebarea mea este urmatoarea: se merita sa fac trecerea asta? Nu voi pierde la salariu? Am inteles ca as fi, in acest caz, cadru didactic auxiliar, asta nu e un pas inapoi? Chiar nu stiu ce avantaje/dezavantaje as avea si imi e greu sa ma decid.
Poate ma lamureste cineva cu mai multe informatii. sign67.gif

Momentan am la salariu spor de rural si de dirigentie, care cred ca vor disparea odata ce voi fi documentarist... blink.gif
Multumesc anticipat!
Mesaj personal
magdatodea
Trimis: 3 Apr 2008, 06:37 PM

Utilizator avansat

O parere...

"Profesor de limba engleza" suna mult mai frumos decat...
Scuze!
Mesaj personal
DOLCE FAR NIENTE
Trimis: 3 Apr 2008, 06:56 PM

Utilizator avansat

Eu cred că aveți deja răspunsul...