Reședință - Portal SEI Portalul educațional SEI  Admitere Admitere Bacalaureat Bacalaureat Titularizare Titularizare Euro 200 Euro 200 Bani de Liceu Bani de Liceu
Găzduire WEB pentru școli și licee Găzduire WEB pentru școli, licee și instituții educaționale Dictionare online Dicționare online Subiecte examene naționale "2007-2008" Subiecte examene naționale "2007-2008"
Subiecte examene naționale începând cu 2002 Subiecte examene naționale începând cu 2002 .campion .campion
SIVECO Romania  Ministerul Educației și Cercetării



Pagini: (24) « Primul ... 2 3 [4] 5 6 ... Ultimul » ( Primul mesaj necitit ) Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

> SALARII, TOATE PROBLEMELE LEGATE DE SALARII
eu-mirandolina
Trimis: 5 Feb 2009, 09:26 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 1.317
Înscris: 20 Apr 07


Pentru paula_sirbu si simonagavanescu-diferentele obtinute in urma HJ se refera la tot personalul angajat -didactic,didactic auxiliar,nedidactic.In ce priveste coeficientul -cei care fac statele de plata ar trebui sa cunoasca grilele de salarizare >exemplu :pentru perioada ian-martie 2007 coeficientul 1 =221,307 in loc de 255,889;aprilie-sept.2007=225,733 in loc de 261,005; oct-dec.2007=259,593 in loc de 300,156.Pentru personalul nedidactic citit cu atentie ce am postat.
Mesaj personal
Top
simonagavanescu
Trimis: 6 Feb 2009, 09:01 AM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 88
Înscris: 19 Dec 07


Of! Cred ca nu am fost prea explicita. Se intelege foarte clar ca difera acei coeficienti , dar intrebarea era unde apar coeficientii cei mari. In ce act normativ sunt mariti acei coeficienti? Sau se face referire la salriul minim pe economie incepand cu ianuarie 2007? Cei din invatamant am avut salariul mai mic decat minim pe economie in acea perioada. De aici apar aceste diferente? Asta intrebam, ce act normativ prevede acesti noi coeficienti?
Multumesc pentru raspuns eu-mirandolina!
Mesaj personal
Top
alyda
Trimis: 6 Feb 2009, 10:17 AM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 7
Înscris: 10 Jun 08


In I.S.J. am avut anul trecut transformare de post la nedidactic pentru absolvire de studii superioare. Am dat 20% pe baza O.G. 10/2008. De la 01.09.2009 pot sa le dau maxim dupa evaluare, sau avand in vedere prevederile art.1 din OUG nr. 1/2009 salariul de incadrare ramane neschimbat pana la 31 martie? MULTUMESC, ROG RASPUNS URGENT
Mesaj personal
Top
mateiza
  Trimis: 7 Feb 2009, 12:08 AM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 88
Înscris: 11 Feb 08


Transformsre de post la nedidactic??????????????????? sau la didactic auxiliar.

Trecerea la maxim in aceeasi treapta se poate face dupa evaluare cu acordul CA dar nu mai repede de 6luni

Acest mesaj a fost modificat de către mateiza la data 7 Feb 2009, 12:11 AM


--------------------
Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta,
lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele
- Rabindranath Tagore
Mesaj personal
Top
mih69
Trimis: 10 Feb 2009, 12:19 AM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 130
Înscris: 5 Apr 08


D-na Mateiza va rugam sa postati anexele mentionate in OG 1/2009. Multumim
Mesaj personal
Top
mona_35
Trimis: 15 Feb 2009, 07:51 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 25
Înscris: 3 Oct 08


QUOTE (mateiza @ 4 Nov 2008, 12:34 AM)
INCERCETI SA NU MAI DESCHIDETI PENTRU FIECARE PROBLEMA MESAJE NOI HAIDETI SA LE DEZBATEM PE TOATE AICI


SPOR LA TREABA!!!!!! confused24.gif

Lucrez cu 0.5 norma pe post de administrator(patrimoniu) la o gradinita ,care se subordoneaza Centrului de executie bugetara situat in alta gradinita.(Jumatate de norma este alt domeniu ). De acest Centru Bugetar apartin inca 3 gradinite. Anul trecut am terminat Facultatea de Management-specializarea Contabilitate si Informatica de Gestiune(4 ani) si am depus o cerere ptr transformarea postului atat la directoarea gradinitei unde lucrez cat si la Centru Bugetar...acesta fiind si ordonator de credite. Nu s-a rezolvat nimik.In luna septembrie am fost cu aceasi cerere la ISJ de care apartinem si mi s-a spus ca nu trebuie sa las nici o cerere acolo, ci pur si simplu sa mi se faca evaluarea la locul de munca si sa fac un jurnal de bord.A avut loc sedinta cu Consiliul de Administratie, am facut si un jurnal de bord, si mi s-a facut evaluarea. Au trecut luni de zile asteptand si intreband cand primesc raspunsul .De la inspectorat spuneau ca nu a primit nimic de la Centru Bugetar iar ,de la Centru Bugetar ca nu nu a primit nimic de la inspectorat. In luna decembrie 2008, observ pe fluturas un alt salar tarifar fata de cat stiam eu. Sa fiu mai explicita, va spun ca pana in decembrie aveam tarifar 1142 ( impartit la 2=571)-treapa I ,studii M, iar incepand cu luna decembrie primesc 20% la salarul de studii M-adica 1142*20%=1370(impartit la 2=685).
E corect asa?De ce nu s-a facut transformarea asa cum era corect conform :

ORDIN-pentru aprobarea metodologiei de utilizare a funcției didactice auxiliare de administrator financiar (patrimoniu) și echivalarea acesteia cu funcțiile pentru
activitatea de specialitate din anexa V/1 capitolul I lit. a) și c) la O.U.G. nr.191/2002, cu modificările și completările ulterioare În conformitate cu prevederile din Nota la Anexa 3 a O.U.G. nr. 68/2004, privind unele măsuri în domeniul învățământului;Având în vedere aplicarea art. 50(11) și art. 50 (13) din Legea 128/1997 - Statutul personalului didactic, cu modificările și completările ulterioare În temeiul Hotărârii Guvernului nr. 410/2004 privind organizarea și funcționarea Ministerului Educației și Cercetării.MINISTRUL EDUCAȚIEI ȘI CERCETĂRII emite prezentul ordin:Art. l. Se aprobă metodologia de utilizare a funcției didactice auxiliare de administratorfinanciar (patrimoniu) și echivalarea acesteia cu funcțiile pentru activitatea de specialitatedin anexa V/1 capitolul I lit. a) și c) la O.U.G. nr. 191/2002, cu modificările șicompletările ulterioare, care face parte integrantă din prezentul ordin.Art. 2. Prevederile prezentului ordin intră în vigoare cu data aplicării O.U.G. nr. 68/2004.Art. 3. Direcțiile Generale din Ministerul Educației și Cercetării, instituțiile de învățământ superior de stat, unitățile de învățământ preuniversitar, unitățile conexe din subordinea inspectoratelor școlare și alte unități subordonate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.Art. 4. Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României Partea I.MINISTRU,ALEXANDRU ATHANASIU București ,Nr. 4847 bis Data 01.10.2004 Anexa la O.M.Ed.C. nr. 4847 bis /01.10.2004 MINISTERUL EDUCAȚIEI ȘI CERCETĂRIICABINETUL MINISTRULUIStr. General Berthelot 28-30, București, sector 1, Tel.3133315, Fax:3124719
Page 2
Metodologia pentru utilizarea funcției didactice auxiliare de administratorfinanciar (patrimoniu) și echivalarea acesteia cu funcțiile de specialitate dinanexa V/1 capitolul I lit. a) și c) și cu unele funcții din anexa V/2 de la O.U.G. nr.191/2002, cu modificările și completările ulterioareArt. 1. Funcția de administrator financiar (patrimoniu) se utilizează ca funcțiedidactică auxiliară în cadrul instituțiilor și unităților de învățământ, a unitățilorconexe și a altor unități subordonate Ministerului Educației și Cercetării, pentruactivitățile care cuprind atribuții și sarcini cu specific financiar-contabil, normaresalarizare, investiții, reparații, aprovizionare și administrative.Art. 2. Se va putea utiliza funcția de administrator financiar (patrimoniu) cu studiisuperioare echivalată cu funcțiile de specialitate din anexa V/1 capitolul I lit. a) laO.U.G. nr. 191/2002, cu modificările și completările ulterioare, după cum urmează.U.G. nr. 191/2002O.U.G. nr. 68/2004Nr.crt.Funcții din anexa V/1 capitolul Ilit. a)StudiiNr. crt.Funcții din anexa 3Studii1.Consilier, expert,; gradul I, inginer,economist; gradul I AS228Administrator financiar (patrimoniu) grad IS2.Referent de specialitate, gradul II, economist,referent, inginer; gradul IS229Administrator financiar (patrimoniu) grad IIS3.Referent de specialitate, gradul III, economist,referent, inginer; gradul IIS230Administrator financiar (patrimoniu) grad IIIS4.Referent de specialitate gradul IV, economist,referent, inginer; gradul IIIS230Administrator financiar (patrimoniu) grad IIIS5.Referent, inginer, economist; debutantS231Administrator financiar (patrimoniu) debutantSPentru funcțiile cu studii superioare de scurtă durată (SSD) de referent,subinginer, tehnician-economist prevăzute la nr. curent 6, 7, 8 și 9 din anexa V/1capitolul I lit. a) la O.U.G. nr. 191/2002, cu modificările și completările ulterioare,se vor utiliza coeficienții de multiplicare de la pozițiile 131, 132, 133 și 134, alefuncției de subinginer, din anexa 3 la O.U.G. nr. 68/2004.Art. 3. Se va putea utiliza funcția de administrator financiar (patrimoniu) cu studiimedii echivalată cu funcțiile de specialitate din anexa V/1 capitolul I lit. c) și cuunele funcții din anexa V/2 la O.U.G. nr. 191/2002, cu modificările și completărileulterioare, după cum urmează.U.G. nr. 191/2002O.U.G. nr. 68/2004Nr.crt.Funcții din anexa V/1capitolul I lit. c)StudiiNr. crt.Funcții din anexa 3Studii15.Tehnician, merceolog, contabil, referent;I AM 232.Administrator financiar (patrimoniu) treapta IM16.Tehnician, merceolog, contabil, referent;IM 233.Administrator financiar (patrimoniu) treaptaIIM17.Tehnician, merceolog, contabil, referent;M 234.Administrator financiar (patrimoniu) treaptaM

Page 3
IIIII18.Tehnician, merceolog, contabil, referent;IIIM 234.Administrator financiar (patrimoniu) treaptaIIIM19.Tehnician, merceolog, contabil, referent;debutantM 235.Administrator financiar (patrimoniu) debutantMO.U.G. nr. 191/2002O.U.G. nr. 68/2004Nr.crt.Funcții din anexa V/2StudiiNr. crt.Funcții din anexa 3Studii12 Administrator IM232.Administrator financiar (patrimoniu) treapta IM13 Administrator IIM233.Administrator financiar (patrimoniu) treaptaIIM14 Administrator IIIM234.Administrator financiar (patrimoniu) treaptaIIIMArt. 4. Stabilirea salariului de bază din grilă al salariatului, echivalat între noilelimite ale funcției de administrator financiar (patrimoniu) se va face cu respectareastrictă a articolelor 2 și 3 din prezentul ordin, în conformitate cu prevederile H.G.nr. 176/1999, respectiv a H.G. nr. 749/1998, având în vedere următoarele:- punctajul postului de administrator financiar (patrimoniu) stabilit pentrugradul sau treapta profesională echivalată conform prezentului ordin ;- punctajul obținut de salariat la evaluarea performanțelor profesionaleefectuată în anul 2004 , conform O.U.G. nr. 123/ 2003;- coeficienții de multiplicare de la limitele funcției de administrator financiar(patrimoniu) ale gradului sau treptei profesionale corespunzătoare.Echivalarea pe noile funcții se va face numai cu acordul persoanei, având învedere modificarea contractului individual de muncă. Nu se admit promovări îngrade sau trepte profesionale în afara echivalărilor din prezentul ordin.Art. 5. Sporul de stabilitate prevăzut de art. 50 (11) din Legea 128/1997 - Statutulpersonalului didactic, cu modificările și completările ulterioare, se acordă numaipersoanelor angajate care au vechime peste 10 ani neîntrerupți pe funcțiileechivalate, în instituțiile de învățământ superior de stat, unitățile de învățământpreuniversitar, unitățile conexe din subordinea inspectoratelor școlare și alte unitățisubordonate Ministerului Educației și Cercetării.Art. 6 Pentru funcția de administrator financiar ( patrimoniu ) sporul desuprasolicitare neuropsihică prevăzut de art. 50(13) din legea 128/1997, cumodificările și completările ulterioare, se acordă în conformitate cu art. 3 lit. B ©din Ordinul ministrului educației și cercetării nr. 4209/2004.Art.7. Pentru funcțiile de conducere prevăzute la noile funcțiile didactice auxiliarede administrator financiar (patrimoniu) se va utiliza Anexa VI/1 la O.U.G. nr.191/2002, cu modificările și completările ulterioare. Indemnizațiile de conducere sevor calcula conform acesteia.Art.8. Metodologia de calcul a salariilor personalului didactic auxiliar este ceaprevăzută în Macheta la Ordinul ministrului educației și cercetării nr. 4209/2004,aplicându-se și pentru funcția de administrator financiar (patrimoniu).[quote]

Legea se respecta pentru toata lumea sau nu?
Nu am personal nimic cu secretari sau contabili care au terminat si ei facultatea si li s-au aprobat transformarea postului chiar daca erau si ei in situatie cu noi administratori patrimoniu. Bravo lor.
Dar de ce la noi se intampina aceste probleme si se intra mai greu in drepturi?Si noi muncim, si noi facem o multime de alte activitati pe langa fisa postului, si noi stam peste program de nenumarate ori,venim din concedii, si noi aducem sponsorizari consistente si facem modernizari unitatii ? Si noi suntem membri de sindicat si sprijinim drepturile cadrelor didactice, si semnam pentru ele -pe ale noastre cine ni le sprijina??De ce?
Cand urmeaza o noua evaluare, sau mai bine spus cand voi trece asa cum e normal la treapta I, studii S? Indiferent ca am doar 0.5 norma tot drepturile mele sunt, nu-i asa? Sa cer evaluarea acum -in februarie cand sunt 6 luni de cand am primit cei 20%?Sau ce-i de facut?

Si daca tot veni vorba de norma , prin anul 2000 sunt curioasa de ce nu se mai lucreaza la legea privind normarea personalului auxiliar=(administrator patrimoniu)...De exemplu ;un cadru didactic lucreaza 5 ore cu minim 15 -max 20 copii, iar noi administratori trebuie sa avem peste 5 grupe de copii-probabil maxim (de 20), ca sa avem norma intreaba. Nu-i corect!


Sunt curioasa daca cineva rapunde. Am observat ca aceste subiecte sunt mai putin discutate pe forum .
Mesaj personal
Top
nicholasm
Trimis: 16 Feb 2009, 12:31 AM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 201
Înscris: 19 Sep 07


SUNTEM INCADRATI INTR-O GRUPA INFERIOARA SI NU AVEM ACELEASI DREPTURI!!!!!!!!!!!!!!!!!


--------------------
Cogito, ergo sum.
Mesaj personal
Top
mona_35
Trimis: 16 Feb 2009, 10:32 AM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 25
Înscris: 3 Oct 08


QUOTE (nicholasm @ 16 Feb 2009, 12:31 AM)
SUNTEM INCADRATI INTR-O GRUPA INFERIOARA SI NU AVEM ACELEASI DREPTURI!!!!!!!!!!!!!!!!!



Toti oamenii, fara nici o discriminare, au dreptul la salariu egal pentru munca egala.
Orice om care munceste are dreptul la o retribuire echitabila si satisfacatoare care sa-i asigure atât lui, cât si familiei sale, o existenta conforma cu demnitatea umana si completata, la nevoie, prin alte mijloace de protectie sociala.
Si NU suntem incadrati intr-o grupa inferioara.
Mesaj personal
Top
nicholasm
Trimis: 16 Feb 2009, 04:55 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 201
Înscris: 19 Sep 07


Teoretic ave-ti dreptate ,in practica unitatea de masura difera si va spun acest lucru din experienta .Multi dintre nedidactici au studii medii plus policalificare(mai multe meserii)dar baza de salarizare nu este aceeiasi cu baza de salarizare personalul didactic auxiliar ca sa nu spun despre personalul didactic cu studii medii(invatatori sau pedagogi) deasemenea nedidacticii nu au spor de fidelitate ,de stress ,de continuitate ,nu au decontat abonamentul la naveta ,nu au gratuitate ptr copii in invatamintul superior la taxa de inscriere ,la cazare si lista ar putea continua .Conducerea scolilor din cite stiu eu si citesc pe forum merge pe tactica intimidarii personalului din subordine ptr ca acesta sa nu i-si ceara drepturile,drepturi pe care de altfel aceeiasi conducere nu le aduce la cunostiinta subordonatilor si le incalca si pe acestea .Asta din experienta mea personala de 34 de ani vechime .Daca la dvstra in unitate este altfel atunci i-mi fac MEA CULPA si va felicit ca ave-ti o conducere democratica si nu una dictatoriala cum este la moda acum chiar si la cele mai inalte nivele .Toata stima si tote cele bune Nicholasm


--------------------
Cogito, ergo sum.
Mesaj personal
Top
mirecraciun
Trimis: 16 Feb 2009, 09:31 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 554
Înscris: 7 Feb 09


Incadrarea este buna, cand treceti pe studii superioare se da o crestere de 20% a salariului avut inainte pe studii medii conform Ord. 15/2008 art. 7 cu modificarile si completarile ulterioare:

"Art. 7. - (1) Evaluarea performantelor profesionale individuale ale personalului din invatamant, salarizat intre limitele corespunzatoare functiei, si acordarea salariilor de baza conform evaluarii se vor realiza pana la finele lunii mai 2008, respectiv pana la finele lunii mai 2009.
(2) Promovarea personalului din invatamant incadrat pe functia de debutant, precum si a personalului didactic auxiliar care a absolvit studii de nivel superior in domeniul in care isi desfasoara activitatea, in conditiile existentei unor lucrari de complexitate care sa necesite studii superioare, se face prin transformarea postului pe care acesta este incadrat intr-un post de nivel superior. Absolventii studiilor superioare de lunga durata, a studiilor superioare cu licenta sistem Bologna si a studiilor superioare de scurta durata, care la data trecerii pe functia corespunzatoare studiilor absolvite erau incadrati pe functii cu nivel de studii inferior, specifice domeniului in care au absolvit studiile universitare, se incadreaza la gradul profesional corespunzator studiilor absolvite, la care se asigura o crestere de pana la 20% a salariului de baza avut in conformitate cu necesitatea activitatilor desfasurate in institutie.
(3) Promovarea personalului din invatamant si stabilirea salariului de baza in urma evaluarii performantelor profesionale individuale se vor face la gradul profesional/treapta profesionala imediat superioara, cu incadrarea in nivelul alocatiilor bugetare pentru cheltuielile cu salariile aprobate pe anul 2008, respectiv pe anul 2009."


Incepand din ianuarie pana in mai anul urmator se face evaluarea anuala, in urma careia veti trece pe studii superioare treapta I, daca aveti calificativul "foarte bine" in urma evaluarii.

Mirela Craciun


Mesaj personalYahooMSN
Top
eu-mirandolina
Trimis: 17 Feb 2009, 02:29 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 1.317
Înscris: 20 Apr 07


S-a platit undeva al-13-lea salariu ?
Mesaj personal
Top
Alla1978
Trimis: 17 Feb 2009, 02:47 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 106
Înscris: 29 Apr 05


dry.gif Asteptam si noi.... La Constanta nu si nici nu se stie cand mad.gif mad.gif mad.gif mad.gif
Mesaj personal
Top
nicholasm
Trimis: 17 Feb 2009, 06:22 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 201
Înscris: 19 Sep 07


Da la Cimpia turzii(jud Cluj)am primit al 13-lea salariu de aproximativ o luna de zile


--------------------
Cogito, ergo sum.
Mesaj personal
Top
mateiza
Trimis: 18 Feb 2009, 04:24 PM


Utilizator activ
***

Grup: Members
Mesaje: 88
Înscris: 11 Feb 08


QUOTE (mih69 @ 10 Feb 2009, 12:19 AM)
D-na Mateiza va rugam sa postati anexele mentionate in OG 1/2009. Multumim

Scuze nu am mai avut timp sa intri pe forum

Probabil acum o aveti dar.....totusi

Fișier atașat ( Număr de descărcări: 605 )
Fișier atașat  OG_151_2008.doc


--------------------
Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta,
lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele
- Rabindranath Tagore
Mesaj personal
Top
MarinAlina82
Trimis: 18 Feb 2009, 09:07 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 6
Înscris: 17 Feb 09


Sunt Referent , cu studii superioare, (SIII este incadrarea in acest moment) la Dep. de Asig. a Cal. (Universitate) si as vrea sa stiu la ce interval se face evaluarea evaluarea activitatii, avand in vedere ca in martie 2009 implinesc 2 ani in aceasta instituie. Care e cadrul legal?
Multumesc!


--------------------
X
Mesaj personal
Top
mirecraciun
Trimis: 18 Feb 2009, 09:23 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 554
Înscris: 7 Feb 09


Se aplica aceasi ordonanta ca si la cei din invatamantul preuniversitar.
Adica evaluarea se face anual, pana cel tarziu la sfarsitul lunii mai 2009.
Trebuie sa aveti calificativul "'foarte bine" in urma evaluarii si sa fie directorul de acord cu trecerea pe alta treapta.

Mirela Craciun

Fișier atașat ( Număr de descărcări: 449 )
Fișier atașat  OUG_15_2008_salarizare_actualizata.doc
Mesaj personalYahooMSN
Top
MarinAlina82
Trimis: 18 Feb 2009, 09:53 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 6
Înscris: 17 Feb 09


Multumesc pentru raspuns!

Teoretic, stiam ca baza legala pentru etapa de evaluare o reprezinta 2 acte normative: OG 1/30/01/2009 si OG. 10/2007.

Problema ar fi ca in 2008 n-am trecut prin evaluare si mi s-a spus in toamna ca nu e cazul sa se aplice in situatia mea... doar ca s-a aplicat in cazul altor salariati, veniti doar de 1 an de zile, nu de 2 ani- implinesc acum in martie...

Ma rog... transparenta informatiei lasa de dorit...

Ah... problema cu treapta este o alta discutie, caci mi s-a precizat clar ca pana cand nu trec trei ani nu e posibil! Pe ce cadrul legal sau criterial... nu va pot mentiona, ca nu mi s-a precizat.

Deci... macar evaluare, daca nu treapta... doamne ajuta!

Va multumesc!


--------------------
X
Mesaj personal
Top
simosymo
Trimis: 18 Feb 2009, 10:03 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 415
Înscris: 12 Mar 07


Am o mare rugaminte pentru colegele secretare, sau contabile care au o vechime mai mare in invatamant si care probabil ati mai intalnit urmatoarea situatie:
Avem la scoala o d-na profesoara (suplinitoare) care are consemnate in carnetul de munca urmatoarele perioade lucrate in invatamant:
- din 04.10.1995 pana in 31.08.1996;
- incadrata din nou, din 17.10.1996 pana in 31.08.2001 (ma rog, tot pe cate un an, stiti dvs.) ;
- din 01.09.2001 pana in 13.06.2003 are consemnat de catre Casa judeteana de pensii "preluat in plata asig.sociale conf. L.19/2000";
- si apoi revine la catedra doar in data de 01.09.2003.
De aici pana in prezent nu mai are intreruperi.
Intrebarea mea este cum este corect sa fie incadrata aceasta d-na profesoara avand in vedere ca a avut intrerupere in activitate 3 luni ?
Este corect incadrata in momentul de fata in transa de salarizare 6-10 ani?
Va multumesc anticipat.


--------------------
Cu cat este mai grea incercarea, cu atat mai mare este gloria dupa ce o depasesti.
Mesaj personal
Top
mirecraciun
Trimis: 18 Feb 2009, 11:15 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 554
Înscris: 7 Feb 09


Va trimit in atasament un calculator de vechime.

Din calculele facute, d-na are mai mult de 10 ani de vechime in invatamant cu intreruperi.

Prin urmare trebuie sa o incadrati in transa 10 - 14 ani din care scadeti 15% stabilitatea.

Problema este daca are definitivatul. Daca nu il are, atunci o platiti ca debutanta pana isi da deful, indiferent de vechimea in invatamant.

Mirela Craciun




Fișier atașat ( Număr de descărcări: 531 )
Fișier atașat  CalculVechimeCM.exe
Mesaj personalYahooMSN
Top
mirecraciun
Trimis: 18 Feb 2009, 11:21 PM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 554
Înscris: 7 Feb 09


Evaluarea se face in fiecare an obligatoriu.

Problema este ca unele facultati sunt "stat in stat".

Si chestia cu evaluarea din 2 in 2 ani nu se mai aplica de ani buni.

Se poate trece pe alta treapta dupa un an de la angajare, in cazul in care persoana respectiva nu este debutant.

Dar dvs sunteti pe III, prin urmare, dupa 1 an putea sa va faca evaluarea si sa va treaca pe II.

Dar asa se poarta la noi...

Mirela Craciun

Acest mesaj a fost modificat de către mirecraciun la data 18 Feb 2009, 11:31 PM
Mesaj personalYahooMSN
Top
MarinAlina82
Trimis: 19 Feb 2009, 12:28 AM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 6
Înscris: 17 Feb 09


Buna seara!

Da, exact cum banuiam...

Au scos in fata faptul ca n-am avut experienta la angajare - adica sa aduc adeverinta ca am fost angajata in alte parte - lucrasem 3 luni, dar contract de colaborare, pe perioada determinata si n-am atasat la dosar, considerand ca n-ar influenta cu nimic statul pe postul de referent cu studii superioare),
Cu toate acestea, insa, nu sunt debutant, ci incadrata S III (pentru ca am vazut fisa postului si e notat acolo).

Practic... mi s-a spus ca nu sunt debutant, dar ca abia dupa 3 ani pot solicita sa trec pe alta treapta... sa inteleg ca au "confundat" in mod intentionat situatiile, adica .... dupa 3 ani esti incadrat cu vechime si mi-au scos ochii ca solicit ceva ce nu e cazul in acest moment...

Am considerat ca ar trebui sa adaug si aceste randuri... caci aveam un dubiu referitor la faptul ca la angajare n-am demonstrat ca as mai fi lucrat in alta parte si ca acest fapt influenteaza trecerea pe o alta treapa dupa 3 ani vechime. Plus ca, intre timp, am fost si la un curs de specializare evaluator intern de la TUV, am diploma emisa, e la serviciu personal, dar fara sa produca efecte...

Va multumesc mult pentru informatii!



--------------------
X
Mesaj personal
Top
mirecraciun
Trimis: 19 Feb 2009, 09:17 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 554
Înscris: 7 Feb 09


Au gresit cand au facut incadrarea.

Trebuia sa va treaca pe debutant, tinand cont ca nu aveati carte de munca si numai dupa 6 luni putea sa va faca o evaluare si sa va treaca pe III.

Iar din momentul cand va trecea pe III trebuia sa mai treaca un an si ceva pana in "ianuarie - mai" anul urmator ca sa va faca iar evaluarea.

Probabil si-au dat seama ca au gresit la incadrare si asteapta sa treaca perioada de aproape 2 ani (6 luni debutant + 1 an pe S III) ca sa va treaca pe S II.

Dar daca faceti in martie 2 ani, teoretic a trecut perioada, prin urmare daca exista bunavointa, ar putea sa va faca evaluarea pe 2008 si sa va treaca pe S II.

Faceti o cerere catre decan sau rector prin care solicitati trecerea pe o treapta superioara.

Multa bafta!

Mirela Craciun


Mesaj personalYahooMSN
Top
mona_35
Trimis: 21 Feb 2009, 10:06 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 25
Înscris: 3 Oct 08


QUOTE (mirecraciun @ 16 Feb 2009, 09:31 PM)
Incadrarea este buna, cand treceti pe studii superioare se da o crestere de 20% a salariului avut inainte pe studii medii conform Ord. 15/2008 art. 7 cu modificarile si completarile ulterioare:

"Art. 7. - (1) Evaluarea performantelor profesionale individuale ale personalului din invatamant, salarizat intre limitele corespunzatoare functiei, si acordarea salariilor de baza conform evaluarii se vor realiza pana la finele lunii mai 2008, respectiv pana la finele lunii mai 2009.
(2) Promovarea personalului din invatamant incadrat pe functia de debutant, precum si a personalului didactic auxiliar care a absolvit studii de nivel superior in domeniul in care isi desfasoara activitatea, in conditiile existentei unor lucrari de complexitate care sa necesite studii superioare, se face prin transformarea postului pe care acesta este incadrat intr-un post de nivel superior. Absolventii studiilor superioare de lunga durata, a studiilor superioare cu licenta sistem Bologna si a studiilor superioare de scurta durata, care la data trecerii pe functia corespunzatoare studiilor absolvite erau incadrati pe functii cu nivel de studii inferior, specifice domeniului in care au absolvit studiile universitare, se incadreaza la gradul profesional corespunzator studiilor absolvite, la care se asigura o crestere de pana la 20% a salariului de baza avut in conformitate cu necesitatea activitatilor desfasurate in institutie.
(3) Promovarea personalului din invatamant si stabilirea salariului de baza in urma evaluarii performantelor profesionale individuale se vor face la gradul profesional/treapta profesionala imediat superioara, cu incadrarea in nivelul alocatiilor bugetare pentru cheltuielile cu salariile aprobate pe anul 2008, respectiv pe anul 2009."


Incepand din ianuarie pana in mai anul urmator se face evaluarea anuala, in urma careia veti trece pe studii superioare treapta I, daca aveti calificativul "foarte bine" in urma evaluarii.

Mirela Craciun

Multumesc.Tocmai am depus o cerere in care am solicitat o noua evaluare.Nu ma bazez doar pe studiile superioare.M-am implicat in tot ceea ce tine de modernizarea unitati unde lucrez ,dar nu numai si consider ca imi indeplinesc sarcinile de servici nu din obligatie ci cu constiinciozitate, bun simt si cu placere asa cum ii sta bine unui angajat.Sper sa nu intampin probleme.De altfel nu directoarea mea, colegii sau inspectoratul imi face mie personal probleme ci contabila sefa...sincer nu stiu ce are.
Mesaj personal
Top
mona_35
Trimis: 21 Feb 2009, 10:17 PM


Utilizator
**

Grup: Members
Mesaje: 25
Înscris: 3 Oct 08


QUOTE (nicholasm @ 16 Feb 2009, 04:55 PM)
Teoretic ave-ti dreptate ,in practica unitatea de masura difera si va spun acest lucru din experienta .Multi dintre nedidactici au studii medii plus policalificare(mai multe meserii)dar baza de salarizare nu este aceeiasi cu baza de salarizare personalul didactic auxiliar ca sa nu spun despre personalul didactic cu studii medii(invatatori sau pedagogi) deasemenea nedidacticii nu au spor de fidelitate ,de stress ,de continuitate ,nu au decontat abonamentul la naveta ,nu au gratuitate ptr copii in invatamintul superior la taxa de inscriere ,la cazare si lista ar putea continua .Conducerea scolilor din cite stiu eu si citesc pe forum merge pe tactica intimidarii personalului din subordine ptr ca acesta sa nu i-si ceara drepturile,drepturi pe care de altfel aceeiasi conducere nu le aduce la cunostiinta subordonatilor si le incalca si pe acestea .Asta din experienta mea personala de 34 de ani vechime .Daca la dvstra in unitate este altfel atunci i-mi fac MEA CULPA si va felicit ca ave-ti o conducere democratica si nu una dictatoriala cum este la moda acum chiar si la cele mai inalte nivele .Toata stima si tote cele bune Nicholasm

Cunosc aceste situati , si stiu cata dreptate aveti.
Nu trebuie sa invinuim pe cei care fac nedreptati, cand sunt supusi altora, ci pe cei care ii pun la cale. Exista infrangeri care nu coboara ci inalta. Sper sincer sa beneficieze toti angajati de toate drepturile lor si sa nu mai existe atata nedreptate.
Mesaj personal
Top
simosymo
Trimis: 22 Feb 2009, 09:31 AM


Utilizator avansat
****

Grup: Members
Mesaje: 415
Înscris: 12 Mar 07


Multumesc pentru raspuns Mirela.
In septembrie cand a venit la noi in scoala asa am vruta sa o incadram, insa daca i-am fi scazut 15% fidelitatea din salariul de incadrare la transa de salarizare 10-14 ani, salariul ei de incadrare ar fi fost mai mic decat cel din transa 6-10 ani.
Trebuie sa verific acum, daca dupa majorarea din oct. poate fi incadrata in transa 10-14 ani.


--------------------
Cu cat este mai grea incercarea, cu atat mai mare este gloria dupa ce o depasesti.
Mesaj personal
Top
0 utilizator(i) citesc acest subiect (0 vizitatori și 0 utilizatori anonimi)
0 utilizator(i):

OpțiuniPagini: (24) « Primul ... 2 3 [4] 5 6 ... Ultimul » Răspunde la acest subiectSubiect nou Sondaj nou

 

 
  © 2002 SIVECO Romania SA. All Rights Reserved